Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D2X/D2H(s)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: D2X/D2H(s)

    Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
    Ik ga 9 op 10 m'n intern geheugen serieus opschroeven

    momenteel: 2 maal 512mb
    later: 2 maal 512mb EN 2 maal 1 gig
    Dan zal je je hele systeem mogen upgraden. Ik dacht dat je met Windows XP (32 bit) maar tot 2 GB geheugen kon gebruiken...
    Een nieuwe D2X zal dus naar alle waarschijnlijkheid nóg ( ) duurder uitvallen...

    seppuku.

    Comment


    • #47
      Re: D2X/D2H(s)

      Oorspronkelijk geplaatst door Nickon
      ...toch niet.
      Voorbeeld?
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

      Comment


      • #48
        Re: D2X/D2H(s)

        Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
        Voorbeeld?
        Ik werk met een Promedion laptop D900T met 1024 RAM: loopt 'smooth', zelf in NEF en met TIFF

        volgens Redactie PC Magazine

        D990: Razendsnelle notebook

        De Promedion D900T DTR is een heel extreme notebook, die zich het best laat omschrijven als een bijzonder krachtige desktop in notebookverpakking.

        De Promedion D900T DTR weegt maar liefst 5,5 kg en is uitgerust met een 17-inch breedbeeldscherm (1.680 x 1.050 pixels). Die specificaties verbleken echter bij wat we in de machine aantreffen: naast een Pentium 4 3,6 GHz op een Intel 915P-moederbord, treffen we 2 GB DDRII-geheugen en de allernieuwste GeForce Go6800 met 256 MB DDRII-geheugen aan.
        .../...
        Het komt dan ook niet als een verrassing dat de D900T DTR over het algemeen uitstekende prestaties neerzet in onze benchmarks. In onze gamebenchmark 3DMark 03 komt de Promedion D900T DTR met een score op de proppen waar heel wat desktops niet aan kunnen tippen. .../...
        D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

        BD0323BE

        Comment


        • #49
          Re: D2X/D2H(s)

          heb een beetje met de files gespeeld en geen enkel probleem ondervonden op mijn 2 x 2000 Athlon Dual processor met 1 Gb ram ( is ook al 2 jaar oud maar kan nog beter mee dan alle nieuwe Pentiums) 5 x 7200 rpm HD's van 1 x 80 en 4 x 120 GB GB ,OS XP PRO , enkel met Bibble software gaat het wat trager. HD's niet in Raid
          groetjes roland

          Comment


          • #50
            Re: D2X/D2H(s)

            Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
            heb een beetje met de files gespeeld en geen enkel probleem ondervonden op mijn 2 x 2000 Athlon Dual processor met 1 Gb ram ( is ook al 2 jaar oud maar kan nog beter mee dan alle nieuwe Pentiums) 5 x 7200 rpm HD's van 1 x 80 en 4 x 120 GB GB ,OS XP PRO , enkel met Bibble software gaat het wat trager. HD's niet in Raid
            groetjes roland
            De mijne staan in raid soms een hint??

            Comment


            • #51
              Re: D2X/D2H(s)

              Oorspronkelijk geplaatst door rikketik
              De mijne staan in raid soms een hint??
              Wat bedoel je met 'in raid': is dit in RAID 0 (harde schijven worden aanzien als 1 HD, snelheid verhoogt door de RAID technologie spectaculair...), RAID 1 (mirror: gegevens worden tweemaal identiek weggeschreven...)
              D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

              BD0323BE

              Comment


              • #52
                Re: D2X/D2H(s)

                Oorspronkelijk geplaatst door rikketik
                De mijne staan in raid soms een hint??
                vroeger de mijne ook maar heb spijtig genoeg de raid afgeschaft daar het aanzienlijk trager ging zelfs de leverancier van de raidkaart met nog 128 ram op kon aan de zaak niet verhelpen, het beste is er een testprog op loslaten en de file tranfers meten, je zal verschieten denk ik ( allé ik toen toch) daar ik vroeger mijn PC gebruikte voor filmproducties heb ik al snel ondervonden dat met mijn config. Raid aanzienlijk trager was en als ik zeg aanzienlijk dan was dat werkelijk ook zo. Adobe Premiere Pro werkte met schokken als je begrijpt wat ik bedoel, de Raid HD's konden gewoonweg niet volgen bij het editeren. Koop dan maar ne keer een Raidkaart van een kleine 28.000 Bf toendertijd. In elk geval doet ze nu goed dienst voor mijn andere HD's. Waar juist the bottle neck was is mij nog steeds een raadsel. P.S. ik heb alle raid configs uitgetest ==> njet
                Last edited by Guest9; 24 april 2005, 18:56.

                Comment


                • #53
                  Re: D2X/D2H(s)

                  Dus.... dat word tijd voor eens te upgraden

                  Comment


                  • #54
                    Re: D2X/D2H(s)

                    Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                    . In onze gamebenchmark 3DMark 03 komt de Promedion D900T DTR met een score op de proppen waar heel wat desktops niet aan kunnen tippen. .../...
                    Lol, typisch pc magazine
                    Ik wil mijn 3dmark score er wel eens tegenover zetten hoor, buiten fotografie is mijn andere hobby: gamen

                    (ik weet het, het is niet on topic)
                    Last edited by Reservoir_Dog; 24 april 2005, 20:26.
                    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                    Comment


                    • #55
                      Re: D2X/D2H(s)

                      Het is te hopen dat de resultaten navenant zijn.

                      Comment


                      • #56
                        Re: D2X/D2H(s)

                        Denk het wel
                        Amd 64 4000+
                        Corsair twinx XLL (latency's 2-2-5)
                        Ati X850XT pe
                        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                        Comment


                        • #57
                          Re: D2X/D2H(s)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
                          Lol, typisch pc magazine
                          Ik wil mijn 3dmark score er wel eens tegenover zetten hoor, buiten fotografie is mijn andere hobby: gamen

                          (ik weet het, het is niet on topic)
                          ...en mijn beroep is videograaf... Eens testen??????
                          D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                          BD0323BE

                          Comment


                          • #58
                            Re: D2X/D2H(s)

                            Yes hij is binnen na 3 weken wachten nu mijn D2X er is ga ik nu leren fotograferen ben zeker 2 weken niet aanspreekbaar voor het thuisfront,accu is aan het opladen en dan kan de pret beginnen
                            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                            www.langenacker.nl

                            Comment


                            • #59
                              Re: D2X/D2H(s)

                              Oorspronkelijk geplaatst door NoName
                              Yes hij is binnen na 3 weken wachten nu mijn D2X er is ga ik nu leren fotograferen ben zeker 2 weken niet aanspreekbaar voor het thuisfront,accu is aan het opladen en dan kan de pret beginnen
                              Succes en nog véél plezier ermee, jullie kennende

                              Comment


                              • #60
                                Re: D2X/D2H(s)

                                Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                                Succes en nog véél plezier ermee, jullie kennende

                                Dank je Teddy-bear moeten elkeer wel weer eens terug zien op een SD of eenBD dag

                                Groetjes NoName & Coby
                                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                                www.langenacker.nl

                                Comment

                                Working...
                                X