Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ricoh Caplio 400G

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ricoh Caplio 400G

    Gebruikt er iemand deze camera?

    waterdicht, stofvrij, schokvrij
    3,24 MP
    0,18 sec opstartijd, 0,14 sec shuttergab
    3x optische zoom (28-85mm equivalent)
    ISO125-800, SD card
    AA-size batterijen
    amper 400 euro

    Ik zoek gebruikerservaringen van die toestel .. op Dprevieuw vind ik geen bespreking van deze cam, wel van andere Ricoh camera's

  • #2
    Re: Ricoh Caplio 400G

    Expert reviews of all the latest cameras, lenses, smartphones and accessories, since 2003.

    Comment


    • #3
      Re: Ricoh Caplio 400G

      Lijkt erop dat je die camera enkel moet kopen indien de waterproof optie een must is...
      natwork.be

      Comment


      • #4
        Re: Ricoh Caplio 400G

        reviews heb ik al genoeg gelezen, maar ik moet zelf ne review schrijven .. en er is momenteel geen testexemplaar (tijdig) beschikbaar ... grootste probleem lijkt me de CA op hogere ISOsnelheden

        voor de doelgroep van deze camera zal de afwezigheid van manuele instellingen minder belangrijk zijn dan de aanwezigheid van diverse voorgeprogrameerde instellingen (portret, sport, avond, flits, sneeuw etc) de snelheid van de camera en de waterproof zijn de belangrijkste troeven .. maar ik zou willen weten of je in normale omstandigheden er ook "bruibare" foto's mee kan nemen.

        Comment


        • #5
          Re: Ricoh Caplio 400G

          Ricoh maakt zeker geen slechte toestellen maar kwestie van duurzaamheid zijn ze echter niet zo goed(Ricoh G3).
          Vorige week na 1.5 jaar totaal de geest gegeven en dit was al het tweede defect(eerste al na 1 week).En ik ben geen allenstaand geval want ik ken nog 2 vrienden met dezelfde ervaringen.

          Comment

          Working...
          X