Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Konijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door FransGuelinckx
    Met konijnenberg geen ervaring. Maar Corné geeft echt de allerbeste service ooit! Niks op aan te merken
    Service van Corne is inderdaad top. Jammer eigenlijk dat'ie wat beperkt is in zijn aanbod (hoewel dat meer en meer wordt).

    Pssst... Corne... wanneer ga je Mamiya verkopen?

    Comment


    • #17
      Re: Konijnenberg

      Hier nog een tevreden klant van Konijnenberg

      Comment


      • #18
        Re: Konijnenberg

        @ Reservoir_Dog
        Foto Konijnenberg.

        @ Black B@ndit
        Valt te zien hé. 'k Heb voor mijn lens minder betaald bij Konijnenberg incl. verzendkosten dan vergeleken tegen over AC foto excl. verzendkosten.
        Last edited by Jense; 7 april 2005, 18:28.
        Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

        Comment


        • #19
          Re: Konijnenberg

          Ik heb mijn MarkII bij Konijnenberg gekocht. Nooit meer. Klein materiaal ok, maar geen dure spullen meer.

          De sensor van mijn MKII zat zo onder het stof dat het leek alsof er mee in de zandbak gespeeld was. Op mijn vraag of ze enkele sensorswaps met vloeistof kunnen afsturen krijg je de mededeling dat je het OF kunt kopen, OF terug naar de winkel komen.

          Ja hoor, ik rij effe voor het schoonmaken van een sensor 400 km op en neer.

          Voor die 4500 euro mogen ze best wat meer service geven. Camera of lenzen koop ik er in ieder geval NOOIT meer....
          Groet,
          Paul

          Comment


          • #20
            Re: Konijnenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door PaulR1
            Ik heb mijn MarkII bij Konijnenberg gekocht. Nooit meer. Klein materiaal ok, maar geen dure spullen meer.

            De sensor van mijn MKII zat zo onder het stof dat het leek alsof er mee in de zandbak gespeeld was. Op mijn vraag of ze enkele sensorswaps met vloeistof kunnen afsturen krijg je de mededeling dat je het OF kunt kopen, OF terug naar de winkel komen.

            Ja hoor, ik rij effe voor het schoonmaken van een sensor 400 km op en neer.

            Voor die 4500 euro mogen ze best wat meer service geven. Camera of lenzen koop ik er in ieder geval NOOIT meer....
            WOW toffe fotos op je site.
            Vraagje: als je focust op die wagens, gebruik je dan alle focuspunten, en de meesten zijn gefotografeerd met de Mark II zeker?
            Indien met de 10D: welk focuspunt gebruik je op zo'n wagens en waarop stel je dan scherp?
            Mvg
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

            Comment

            Working...
            X