Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Konijnenberg

    Ik wou even weten of hier (on)gelukkige kopers zijn die bij foto-konijnenberg reeds gekocht/besteld hebben.
    Hoe zit het met hun service?

    even ter zijde foto-konijnenberg of koopdigitaal.nl is dezelfde winkel
    een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

  • #2
    Re: Konijnenberg

    Ik denk dat je hier alleen gelukkige klanten zal vinden van konijnenberg(koopdigitaal) . zoals Mij .

    Groetjes

    Sven
    http://www.dullaert.net

    Comment


    • #3
      Re: Konijnenberg

      Mee eens, tot 2x toe besteld, lenzen, en altijd tot volle tevredenheid geleverd, snel, netjes verpakt, prima zaak
      F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
      Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

      Comment


      • #4
        Re: Konijnenberg

        Ik mag denk ik gerust zeggen dat ik ze aardig ken !
        Na 3 weken terug mn 4e digicam te hebben gekocht (eos 350d)

        Zijn goedkoop !
        Snelle/Goede service !
        Kan met al je vragen terrecht etc.

        Oftewel ik heb niks anders te vertellen dan een dikke voor Konijnenberg !!!
        Nikon D70s / Nikkor AF-S DX 18-70/3.5-4.5G IF ED,Nikkor AF 50/1.8 D,Nikon, Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM Nik-D DG, SB-800 Speedlite , 2x Dane-Elec CompactFlash XTreme 512 Mb/44x / Canon Powershot A 510

        Comment


        • #5
          Re: Konijnenberg

          Verstand van zaken, goede online shop...maar service ben ik niet te spreken van... en heb meerdere klachten gehoord ivm garantie/coulance geven (zo'n zaak zou toch wat meer moeten kunnen bieden)

          zie: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=67280

          mvg,
          Z900
          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

          Comment


          • #6
            Re: Konijnenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door Z900
            Verstand van zaken, goede online shop...maar service ben ik niet te spreken van... en heb meerdere klachten gehoord ivm garantie/coulance geven (zo'n zaak zou toch wat meer moeten kunnen bieden)
            Tsja, op het gevaar af die hele discussie weer opnieuw te krijgen... hier niets dan goede ervaringen met Konijn, zowel in de winkel als via postorder. Inclusief service en garantie (coulance, sja eh hoor es, 't is geen filantropische instelling he ).

            Comment


            • #7
              Re: Konijnenberg

              Tja dit is ZEER belangrijk vind ik hoor!
              Neem: je spaart voor een 24-70L lens van canon. Je koopt ze, en er blijkt iets aan te zijn, zoals veel gebleken is (slechte kopies) en ze doen lastig om deze te wisselen....
              Dit risico loop ik dus niet, en na de negatieve ervaring over service van konijn gelezen te hebben zal ik die lens daar nooit kopen....

              Van corne weet ik dat die ze terugwisselt zonder morren, of zelfs ze eerst test voordat hij ze verkoopt.... Dit is de shop waar ik de lens koop.
              Eerst nogwat sparen
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

              Comment


              • #8
                Re: Konijnenberg

                ik zal eerder bij corne kopen dan bij konijn. omda corne uw lens bij u thuis breng.


                als er iets aan scheeld binnne de garantie periode dan stuurde ze op naar hem en hij geeft neuwe lens. das de pracht van corne vind ik.

                + het is nen toffe kerel

                Comment


                • #9
                  Re: Konijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door immage
                  ik zal eerder bij corne kopen dan bij konijn. omda corne uw lens bij u thuis breng.


                  als er iets aan scheeld binnne de garantie periode dan stuurde ze op naar hem en hij geeft neuwe lens. das de pracht van corne vind ik.

                  + het is nen toffe kerel
                  Ja bij Corne is de service altijd correct! Daar kan geen winkel tegen op
                  Jos
                  www.picturelifestyle.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Konijnenberg

                    Met konijnenberg geen ervaring. Maar Corné geeft echt de allerbeste service ooit! Niks op aan te merken
                    [COLOR=DarkRed]Canon EOS 300D + EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6

                    Comment


                    • #11
                      Re: Konijnenberg

                      ³


                      corne= prima service
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Konijnenberg

                        Lens op maandag 04/04 om 12.03 u. besteld, op dinsdag 05/04 om 10.37 u. stond DHL al voor m'n deur.

                        +
                        scherpe prijs
                        goede service
                        veel voorraad

                        -
                        verzendkosten (DHL doet het niet gratis: €47,5 onder rembours naar België)
                        Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

                        Comment


                        • #13
                          Re: Konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jense
                          Lens op maandag 04/04 om 12.03 u. besteld, op dinsdag 05/04 om 10.37 u. stond DHL al voor m'n deur.

                          +
                          scherpe prijs
                          goede service
                          veel voorraad

                          -
                          verzendkosten (DHL doet het niet gratis: €47,5 onder rembours naar België)
                          Dat is wel heel erg duur , dan zijn er op andere plaatsen veel betere koopjes te doen.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Konijnenberg

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jense
                            Lens op maandag 04/04 om 12.03 u. besteld, op dinsdag 05/04 om 10.37 u. stond DHL al voor m'n deur.

                            +
                            scherpe prijs
                            goede service
                            veel voorraad

                            -
                            verzendkosten (DHL doet het niet gratis: €47,5 onder rembours naar België)
                            Ehm, bij wie besteld? Corne of konijnepoot?
                            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                            Comment


                            • #15
                              Re: Konijnenberg

                              konijn, ma da is onder rembours... gewone verzending is 15 euro dacht ik (naar België)

                              Het spreekt dan wel voor zich da ge wa langer moet wachten


                              groeten
                              https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

                              Comment

                              Working...
                              X