Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

error? code D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • error? code D70

    Vandaag opgemerkt dat er een code (R4) in de display stond naast het getal van de nog te nemen foto's (zowel in de zoeker als op het display bovenaan.
    In de handleiding is daar niet specifiek iets van te lezen en daht dat een error code meestal met een "E" begon. Iemand die mij kan verklaren waar deze code voor staat ?
    D7000 + 28 tot 400mm

  • #2
    Re: error? code D70

    die r4 wil zeggen da ge nog 4 fotos snel achter elkaar kunt nemen vooralleer de d70 het naar de cf schrijft.

    als ge uwe d70 in het fine formaat zet dan zult ge zien da die 4 een 9 wordt
    omda die bestanden dus kleiner zijn.

    neem maar eens eer reeks fotos snel achter elkaar en blijf naaar die r4 kijken ge zult zien da da r3 r2 r1 wordt en ans ge dan ff wacht dan wordt da weer r2 r3 r4


    die R wil dus zeggen hoeveel fotoos de d70 nog in zijn eigen interne geheugen kan zetten. nekeer ge op r0 zit dan moet d70 bestanden naar cf schrijven en dan kunde weer bursten :-)

    Comment


    • #3
      Re: error? code D70

      @ Immage
      Weer een bewijs dat ik het toestel nog niet volledig ken maar was aan het twijfelen omdat ik sinds gisteren een 80/400 OS van sigma had ontvangen en toen viel het mij op. De lens wou niet altijd scherpstellen en begon t twijfelen maar bleek dus dat eens de batterij ver op is en de OS gebruik maakt van de stroom van het toestel deze niet meer scherpstelt
      Bedankt voor de uitleg
      D7000 + 28 tot 400mm

      Comment

      Working...
      X