Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tweedehands winkels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tweedehands winkels

    hallo,

    ik wil mijn sigma sd9 verkopen met flits en twee lenzen. via verkoop pagina´s op het internet heb ik nog geen succes gehad.

    zijn er winkels die hem overnemen, of waasr ik hem tekoop kan leggen.

    groetjes

    RObke vroeger sigma sd9 nu 10d

  • #2
    Re: tweedehands winkels

    Zou ik niet doen!

    Je camera is ondertussen eigenlijk niet zo veel meer waard want de afschrijving op elektronica is gigantisch hoog. Je kan beter even wachten tot je internet wat meer op levert of hem er zelf als 2e camera bij houden, ik wou dat ik dat ik dat had gedaan met mijn Coolpix 990, die heb ik dus voor een spotprijs weggedaan en achteraf heb ik daar erg spijt van.
    F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
    Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

    Comment


    • #3
      Re: tweedehands winkels

      Oorspronkelijk geplaatst door R0bke
      hallo,

      ik wil mijn sigma sd9 verkopen met flits en twee lenzen. via verkoop pagina´s op het internet heb ik nog geen succes gehad.

      zijn er winkels die hem overnemen, of waasr ik hem tekoop kan leggen.

      groetjes

      RObke vroeger sigma sd9 nu 10d
      heb je al ebay geprobeerd?
      of kan je de sigma niet inruilen bij aanschaf van de 10d?

      een goeie tweedehandswinkel is Foto Cine Centrum in de Jezusstraat in Antwerpen. Ik betwijfel echter of Ivo interesse zal hebben in die sigma. Je kan hem altijd even opbellen: 032336099 en zijn site: www.fotocentrum.be

      Comment


      • #4
        Re: tweedehands winkels

        Campion in Brussel



        Jo.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

        Comment

        Working...
        X