Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste prijs voor ne Canon 350D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste prijs voor ne Canon 350D

    Hoi,

    Kan er mij iemand vertellen waar ik de beste prijs kan krijgen voor de Canon 350D met 18-55 lens, bij top-foto.de staat deze 859€ maar dan heb je wel geen NL handleiding. Je kan de handleiding wel kopen op de Canon site voor 30€.
    Ik weet uit ervaring dat algemeen de toestelen in Nederland en Duitsland een stuk goedkoper zijn dan bij ons :-(

    Mvg
    Steven

  • #2
    Re: Beste prijs voor ne Canon 350D

    Canon EOS 350D Kit (8.0MP, EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II) kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.


    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

    Comment


    • #3
      Re: Beste prijs voor ne Canon 350D

      Je kan de handleiding in het nederlands bestellen via www.canon.nl of je kan het toetsel kopen in België of Nederland en dan is het probleem opgelost. Je moet voor jezelf uitmaken of je voor een Nederlandse handleiding € 30.00 over hebt.
      Last edited by raceshot 2nd; 28 maart 2005, 23:25.

      Comment


      • #4
        Re: Beste prijs voor ne Canon 350D

        Die handleidingen staan binnenkort toch op het net,dus ik zou even wachten en dan eens gaan zoeken.
        Vitarake


        Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

        Comment


        • #5
          Re: Beste prijs voor ne Canon 350D

          Ik heb onlangs een Nikon D70 gekocht bij Top-foto, en ik vroeg of er een nederlandstalige handleiding bij was: die gingen ze op CD meezenden. Misschien geldt dat voor Canon's ook? Je kan het in ieder geval vragen!
          Nikon D70, 24mm 2.8, 50mm 1.8, 18-70mm, 70-300mm

          Comment


          • #6
            Re: Beste prijs voor ne Canon 350D

            Nu zie ik op de www.geheugenkaart.be site dat er 2 verschilende type Canon 350D bestaan, de Europese en de Amerikaanse Rebel versie.
            Beide toestellen zouden identiek zijn maar schelen wel in aankoop prijs.
            Heeft er al iemand een slechte ervaring met de Rebel versie? of raden jullie mij gewoon de Europese versie aan?

            Comment


            • #7
              Re: Beste prijs voor ne Canon 350D

              Mijn zoon heeft in de 300D ook de rebel versie en buiten de prijs is er geen verschil.
              PS, ook gekocht bij www.geheugenkaart.be

              Comment

              Working...
              X