Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nicon lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nicon lenzen

    Ik heb namelijk 2 nicon lenzen 35-70 1:3.3-4.5 en een 70-210 1:4-5.6D die prima werken op een nicon F-401s (analoog).
    Mijn vraag is:werken die ook op de d70 zo goed?
    Nikon D90

  • #2
    Re: Nicon lenzen

    ik zou niet weten waarom niet trouwens die 70-210 is absoluut nog zo geen slechte lens

    Comment


    • #3
      Re: Nicon lenzen

      Oorspronkelijk geplaatst door kerkuil
      Ik heb namelijk 2 nicon lenzen 35-70 1:3.3-4.5 en een 70-210 1:4-5.6D die prima werken op een nicon F-401s (analoog).
      Mijn vraag is:werken die ook op de d70 zo goed?

      Hmmmm, der heb ik mijn twijfels over den D70 da is ne Nikon, is da hetzelfde als Nicon ???

      Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Nicon lenzen

        idd jeff alleen klein tikfoutje denk ik

        Comment


        • #5
          Re: Nicon lenzen

          Uw lenzen werken perfect, evenwel zou ik de 35/70 verkopen en vervangen door de kitlens.

          Die 35/70 geeft dus in DX-formaat een 52,5/105. Vooral die 52,5 lijkt me een beetje een probleem, tenzij je nog een 18/35 erbij hebt?
          een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

          Comment


          • #6
            Re: Nicon lenzen

            Het zijn allebei redelijke en degelijke lenzen. De kitlens zal wel zeker zo goede resultaten geven en focust sneller en je hebt niet persee de investering van een extra groothoeklens. Ben je toch van plan bv een 12-24 te kopen dan zou je natuurlijk met 12-24, 35-70 en 70-210 goed vooruit kunnen.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment


            • #7
              Re: Nicon lenzen

              Alvast dank voor de uitleg.
              Nikon D90

              Comment

              Working...
              X