Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

    Ja, de toestemming is (eindelijk) verkregen. En nu begint dat koppeken hier vanboven natuurlijk te twijfelen of ik wel de juiste keuze gemaakt heb ...
    Zit al maaaanden te kijken, vergelijken, ... maar door mijn bevredigend nikon-verleden uiteraard lichtjes bevooroordeeld waardoor de canon een beetje stiefmoederlijk behandeld werd .
    In ieder geval : ventje is eindelijk akkoord met de aankoop van een digitale spiegelreflex. Na prijzen te vergelijken hebben we beslist om toch maar een tripje naar duitsland te plannen (voor meer dan 300 euro kan je dat al eens overwegen denk ik zo ).
    Nu is mijn vraag : hoe zit het met garantieproblemen enzo van een in duitsland gekochte nikon ? Enne .... zijn er soms toch nog redenen die ik over het hoofd zou gezien hebben om toch geen d70 te kopen ?

  • #2
    Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

    Voor garantie geen enkel probleem: daar zit minimaal Europese garantie op...

    Volgens mij zijn er geen extra redenen om niet in Duitsland te kopen... met het geld dat je uitspaart kun je er een weekendje van maken
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

      redenen om er niet te kopen confused-confused-confused

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

        ik denk niet dat er een reden is om hem NIET in duitsland (buitenland algemeen) te gaan halen.
        sommigen zullen zeggen, koop hem hier dan hebde de service, tja ik heb mijn d70 hier gekocht en veel service heb ik niet.
        ik koop nog gene filter nie meer in belgië.

        ik zou nie twijfelen, ga naar duitsland en doe u voordeel ermee. garantie is toch europees.

        als ik iets koop dn ga ik wel eens in nen belgische winkel kijken om de lens of camera eens in mijn henden te hebben gehad en dan stuur ik e mailke naar corné. das wel iemand die service geeft. en van top foto heb ik ook nog niks slecht gehoord.

        in iedergeval succes me den D70, is een topperke. zelfs nu (na bijna 1 jaar) zou ik hem weer kopen.

        Comment


        • #5
          Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

          Heb mijn toestel in belgie gekocht en dinsdag binnengebracht bij De Beuckelaer vandaag terug gaan halen na volledig nazicht waaronder sluiter vervangen en volledig afgeregeld en getest.
          Prima service van De Beuckelaer
          Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat je geen toestel in Duitsland mag kopen he.
          Maar ik heb het vermoeden dat de belgische toestellen wel voorang krijgen wanneer het op reparatie aankomt.

          Comment


          • #6
            Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

            Helemaal niet waar...

            Belgische toestellen worden even snel gereiningd of hersteld als de Duitse...

            Comment


            • #7
              Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

              en wat met bijvoorbeeld Amerikaanse of Aziatische, als ik er eentje meebreng van Japan of de States?
              garantie in België?
              een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

              Comment


              • #8
                Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

                Op de D70 doe je volgens mij geen voordeel in duitsland ...

                Comment


                • #9
                  Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

                  Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
                  Helemaal niet waar...

                  Belgische toestellen worden even snel gereiningd of hersteld als de Duitse...

                  al eens geprobeerd??

                  Comment


                  • #10
                    Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
                    Op de D70 doe je volgens mij geen voordeel in duitsland ...


                    excuseert, maar ik kan in duitsland nog xxEUR goedkoper dan topfoto aankopen (met die kitlens dan en 150 EUR cashback) (ik vernoem geen bedrag, maar het telt bijna drie getallen).

                    ik vermoed dat dat toch een enorm verschil is met de fotograaf op de hoek...

                    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                    Comment


                    • #11
                      Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

                      Oorspronkelijk geplaatst door rikketik
                      al eens geprobeerd??
                      Niet persoonlijk, een vriend van me heeft er wel ervaring mee. Sensorreiniging...klaar terwijl je wacht...

                      Comment


                      • #12
                        Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

                        en USA en Aziatische ? ene van Korea of China of zo?
                        een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                        Comment


                        • #13
                          Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

                          Oorspronkelijk geplaatst door ajuin


                          excuseert, maar ik kan in duitsland nog xxEUR goedkoper dan topfoto aankopen (met die kitlens dan en 150 EUR cashback) (ik vernoem geen bedrag, maar het telt bijna drie getallen).

                          ik vermoed dat dat toch een enorm verschil is met de fotograaf op de hoek...
                          Met die om de hoek wel ja, en waarom geen bedragen noemen ? te gek, daar dient dit forum toch voor

                          Comment


                          • #14
                            Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

                            waarom zeg je dan eerst dat je in duitsland op de d70 geen voordeel zou doen?

                            ps: eigenlijk heb ik het bedrag bijna gezegd he. (dat ik het niet zeg, heeft een bepaalde reden. daarom dat ik het mooi verwoordt op andere manier)

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • #15
                              Re: goede redenen om geen D70 in Duitsland te kopen

                              Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                              waarom zeg je dan eerst dat je in duitsland op de d70 geen voordeel zou doen?

                              ps: eigenlijk heb ik het bedrag bijna gezegd he. (dat ik het niet zeg, heeft een bepaalde reden. daarom dat ik het mooi verwoordt op andere manier)
                              In vergelijking met de prijzen van top-foto doe je niet veel voordeel tov sommige Belgische zaken

                              Comment

                              Working...
                              X