Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruisniveau Nikon D2HS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ruisniveau Nikon D2HS

    Hier kan je een eerste test zien betreffende de ruisniveaus van de D2HS (in vergelijking met de D2H).Ziet er inderdaad beter uit al is het nog geen grondige test:http://www.digitalreview.ca/cams/NikonD2HsNRtest.shtml

    Nu nog wat wachten tot de prijs zakt...
    Last edited by roadrunner; 24 maart 2005, 19:13.
    Danny's Photosite

  • #2
    Re: Ruisniveau Nikon D2HS

    Haai D...
    toch effe een bedenking bij de nieuwe nikon's.
    Nog altijd maar Iso 200, dit stoort mij toch een beetje.
    ik stond namelijk de zaterdag langs het circuit en als ik wou pannen aan 1/80ste dan ging dit al niet meer omdat de 70-200 maar tot F22 gaat!!!!

    Ook bij en poging om de autos in de pitlane te fotograferen met een
    sluitersnelheid van 1/10 liep ik weer tegen de lamp

    Ik ergerde mij rot


    Ik hoop dat de D200 toch een iso 100 aan boord heeft.
    Wat heeft de D2x als iso mogelijkheden BTW?

    Comment


    • #3
      Re: Ruisniveau Nikon D2HS

      Oorspronkelijk geplaatst door wesley
      Haai D...
      toch effe een bedenking bij de nieuwe nikon's.
      Nog altijd maar Iso 200, dit stoort mij toch een beetje.
      ik stond namelijk de zaterdag langs het circuit en als ik wou pannen aan 1/80ste dan ging dit al niet meer omdat de 70-200 maar tot F22 gaat!!!!

      Ook bij en poging om de autos in de pitlane te fotograferen met een
      sluitersnelheid van 1/10 liep ik weer tegen de lamp

      Ik ergerde mij rot

      Ik hoop dat de D200 toch een iso 100 aan boord heeft.
      Wat heeft de D2x als iso mogelijkheden BTW?
      D2X: vanaf iso100 zekers,Wes.Die iso200...geen last van maar ik fotografeer ook geen foto's langs 't circuit en zulke dinges.Daar ken ik ook helemaal niks van.Overschakelen naar Kanon,Mizwolta of van die dinges zeker Maar dan ga je weer andere dingen missen die bij Nikon beter zijn en zo zal het altijd wel iets zijn.

      Ik ben best tevreden van mijn Nikongerief.De D100 bevalt me nog altijd.Op onze fotoclub zijn er nu enkele met een D70 en mijn Nef's doen niet onder voor hun JPEG's (al is de D70 een geweldig bakske!).Ben zeer tevreden van mijn Nikkorglas en,wat vaak vergeten wordt,de Nikon software is prima!Tevreden Nikonian dus.

      De 35-70 F2.8 die ik pas bijgekocht heb is super.Geweldig lenske,ook qua handligging (enkel metaal en glas).Op een D100 zit ie als gegoten alhoewel deze combinatie al zo'n anderhalve kilo weegt.De range is wat minder maar dat neem ik erbij.Kan er nog een 20-35mm F2.8 bijkopen maar die ga ik nooit veel gebruiken en dat is weeral extra gewicht.

      Ik ga m'n 24-85mm F3.5-4.5 naar de post doen.Weeral verkocht aan nen Ollander.Die mannen kopen alles op!
      Last edited by roadrunner; 31 maart 2005, 09:05.
      Danny's Photosite

      Comment

      Working...
      X