Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijzen in België - ongemakkelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijzen in België - ongemakkelijk

    Bij het uitkijken naar een opvolger voor mijn D100 is de keuze voorlopig gevallen op de D2H. Wou deze nu toch eens in België via het regulier kanaal kopen en ben beetje op zoek geweest. Uiteindelijk een winkel gevonden waarvan de eigenaar zelf met de D2H fotografeert en hierover vermoedelijk uitgebreid kan vertellen.
    Een mailtje gestuurd dat ik in NL de D2H voor ongeveer 2000 EUR kon krijgen en of dit in België ook het geval was. Zeer vriendelijke mail terug gekregen met de mededeling dat de richtprijs 3500 EUR bedraagt en dat, indien je hem toch aan 2000 EUR kon kopen, er vermoedelijk een addertje onder het gras zit. Nu heb ik al mijn materiaal al bij dezelfde NL winkel gekocht en nooit problemen gehad.
    Vindt het zeer spijtig dat ik nu weer niet bij een "lokale" zelfstandige kan kopen en het wringt serieus (zeker gezien de vriendelijkheid van deze man) maar ja, mijne portemonnee
    Website: http://www.d-eye.be

  • #2
    Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

    tja voor 1500 euro kunde nu wel al iets doen he

    zou toch nederland overwegen zenne.
    toffe man of nie


    Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
    Bij het uitkijken naar een opvolger voor mijn D100 is de keuze voorlopig gevallen op de D2H. Wou deze nu toch eens in België via het regulier kanaal kopen en ben beetje op zoek geweest. Uiteindelijk een winkel gevonden waarvan de eigenaar zelf met de D2H fotografeert en hierover vermoedelijk uitgebreid kan vertellen.
    Een mailtje gestuurd dat ik in NL de D2H voor ongeveer 2000 EUR kon krijgen en of dit in België ook het geval was. Zeer vriendelijke mail terug gekregen met de mededeling dat de richtprijs 3500 EUR bedraagt en dat, indien je hem toch aan 2000 EUR kon kopen, er vermoedelijk een addertje onder het gras zit. Nu heb ik al mijn materiaal al bij dezelfde NL winkel gekocht en nooit problemen gehad.
    Vindt het zeer spijtig dat ik nu weer niet bij een "lokale" zelfstandige kan kopen en het wringt serieus (zeker gezien de vriendelijkheid van deze man) maar ja, mijne portemonnee

    Comment


    • #3
      Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

      Daar hebt ge idd een schoon lenske voor in de plaats...

      En als ge in het verleden altijd goed geholpen zijt geweest in NL waarom dan nu ineens bij de plaatselijke fotoboer? Omdat ge dan minder ver moet lopen? Brengt de postbode dan niet "tot op den dorpel"?
      Voor den uitleg? Een mailke kan wonderen doen...

      Voor de prijs misschien...tja ook nie hè! (tenzij ge heel goed zijt in afdingen maar ik vrees dat het nie gaat helpen...)

      Comment


      • #4
        Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

        Mogen wij ook weten waar in Nederland die te vinden is voor €2000
        Ik ben namelijk ook aan het uitkijken
        Groeten.
        KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
        http://www.photopat.be

        Comment


        • #5
          Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

          http://www.cameranu.nl/deeplink3.php....php?merk_id=8

          Comment


          • #6
            Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

            Ik koop niets meer in dit apenland (foto materiaal)
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

            Comment


            • #7
              Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

              Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
              Ik koop niets meer in dit apenland (foto materiaal)
              Goe bezig.
              Niet komen zagen als er geen geld meer is voor uw ziekte, dop of pensioen hé.

              Comment


              • #8
                Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                Goe bezig.
                Niet komen zagen als er geen geld meer is voor uw ziekte, dop of pensioen hé.
                Daar houden ze immers genoeg voor af van mijn pree!
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                Comment


                • #9
                  Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

                  Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
                  Daar houden ze immers genoeg voor af van mijn pree!
                  Vergeet het, ge wilt ook nog eens op 50 op brugpensioen zeker

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                    Vergeet het, ge wilt ook nog eens op 50 op brugpensioen zeker
                    ah jaaa, tuurlijk da, vroeger mag ook
                    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

                      Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
                      ah jaaa, tuurlijk da, vroeger mag ook
                      Ga dan maar geld vragen aan onze in het zwart werkende landgenoten , DIE zitten in ons aller zakken!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                        Vergeet het, ge wilt ook nog eens op 50 op brugpensioen zeker
                        En binnenkort daalt de koopkracht dermate met als gevolg dat ze de "tijdelijke" solidariteitsbijdrage terug tot leven roepen omdat niemand hier nog fotomateriaal koopt. Ik begin mij schuldig te gaan voelen
                        Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                        Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

                          Oorspronkelijk geplaatst door domibal
                          En binnenkort daalt de koopkracht dermate met als gevolg dat ze de "tijdelijke" solidariteitsbijdrage terug tot leven roepen omdat niemand hier nog fotomateriaal koopt. Ik begin mij schuldig te gaan voelen
                          Wacht maar af!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

                            Ik heb gehoord dat de Steve al het fotomateriaal binnenkort ook gaat subsidiëren. Jammer genoeg is er wel een jaarlijkse limiet van 2500 euro pp.
                            http://users.telenet.be/videthere/vide.htm

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prijzen in België - ongemakkelijk

                              Oorspronkelijk geplaatst door rikketik
                              Let wel op : Dit zijn geen toestellen uit europa, dus bij problemen doet inca/beukelear geheel niets. Dan ben je voor weken te toestel kwijt want ze moeten die dan opsturen naar het buitenland.
                              Website : www.alextimmermans.com
                              Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                              Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                              Comment

                              Working...
                              X