Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem Fujifilm S7000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem Fujifilm S7000

    Eerst was mijn lenscap er niet bijgeleverd. Nu blijkt dat al mijn foto's zeer donker zijn (op AUto mode) bij goed daglicht. Ik krijg ook steeds het Handje , dat mij erop moet wijzen dat ik niet mag bewegen omdat de sluitertijd te groot is. Op de display zie ik nochtans alles zeer goed. Maar vanaf ik een foto neem, verduistert alles. Ofwel ben ik te lomp om de handleiding te lezen, dat hoop ik, of erger, er is iets aan het toestel. Hopelijk zijn er mensen die in het bezit zijn van een S7000 die me wat verder kunnen helpen..

    tnx

  • #2
    Re: Probleem Fujifilm S7000

    Dus als jij in de dag buiten staat en normaal weer is kan jij zonder statief geen foto nemen ? Als ik het goed versta . Dit is inderdaad niet normaal en binnen in huis hoe reageert hij daar ?
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #3
      Re: Probleem Fujifilm S7000

      Ik denk dat het uiteindelijk meer aan mijn onkunde lag dan wat anders, ik was ook een beetje paranoid geworden, na de onvolledige bestelling, niet in originele verpakking enz. Wat ik wel wat spijtig vind aan de camera is het overtollige aanwezig zijn van ruis als je in JPEG foto's neemt. Gelukkig is dit in RAF formaat veel minder, en het post processen van die files in Photoshop is echt super.

      Comment

      Working...
      X