Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vorige week een fax verzonden naar EDS , dag nadien camera 10D opgepikt . en vandaag netjes terug gekregen , mooi gekuist . Lekker snel van ETBass en niets voor moeten betalen !!
Vorige week een fax verzonden naar EDS , dag nadien camera 10D opgepikt . en vandaag netjes terug gekregen , mooi gekuist . Lekker snel van ETBass en iets voor moeten betalen !!
Ze zijn bij Etbass dus wel niet erg rechtlijnig. Paar weken geleden rechstreeks met hen contact opgenomen per mail. 10D en 300D binnengebracht ('s morgens binnen, 's avonds opgehaald) en wel moeten betalen. 2 x 56 EUR
En dan was de 10D nog niet eens helemaal schoon... morgen dus nog eens terug... toch wel eens vragen waarom de ene wel en de andere niet moet betalen.
@djzee: ben jij CPS? Want CPS leden moeten blijkbaar niet betalen voor "standaard repairs"?
Ze zijn bij Etbass dus wel niet erg rechtlijnig. Paar weken geleden rechstreeks met hen contact opgenomen per mail. 10D en 300D binnengebracht ('s morgens binnen, 's avonds opgehaald) en wel moeten betalen. 2 x 56 EUR
En dan was de 10D nog niet eens helemaal schoon... morgen dus nog eens terug... toch wel eens vragen waarom de ene wel en de andere niet moet betalen.
@djzee: ben jij CPS? Want CPS leden moeten blijkbaar niet betalen voor "standaard repairs"?
Kris.
Hoi , ik heb geen CPS pasje , maar mijn toestel viel nog wel binnen de garantieperiode .
Een tweetal weken geleden op de EOS days in Groot Bijgaarden had Canon een camera clinic georganiseerd waar je oa de sensor van je toestel kon laten reinigen. De twee aanwezige "canon technici" waren ETBass medewerkers. Even mijn 1d MarkII in hun handen gestopt om oa te kijken hoe profs de sensor proper maken. Grote verbazing... zij gebruiker hiervoor lucht . Niet minder of niet meer. Gewoon lucht uit een spuitbus met het pvc buisje op 2 cm van de sensor en spuiten maar... Geen swaps, peckpads, scotch tape... gewoon LUCHT !
Mijn sensor was wel schoon proper na twee poetsbeurten, maar 'k had toch een gemengd gevoel bij het verlaten van de 'camera clinic'.
Comment