Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 350D + CF kaartje gratis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 350D + CF kaartje gratis

    Vorige zaterdag heb ik voor ons madam een Canon 350D gekocht bij Bartok. Blijkbaar loopt er tevens een actie bij Canon om na inschrijving op "Image Gateway" een gratis 256Mb CF kaartje te verkrijgen (van Canon). Ik heb nu heel trouw ingeschreven, maar ik krijg geen enkele aanwijzing naar dat kaartje , weet iemand hoe dit eigenlijk zit?

    Prima toestel trouwens, past precies in mijn vrouw haar pollekes.

    Groetjes,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

  • #2
    Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

    Er zijn twee mogelijkheden:

    Uw 300D kit, 350D kit of 20D Kit is al voorzien van een 256 MB SanDisk Extreme Compact Flash kaart en een Canon EF Lense Blower (om het stof weg te blazen)
    of u dient zich via deze link www.cig.canon-europe.com te registreren en het unieke nummer van de verpakkingscode te vermelden van de sticker waarmee u doos was verzegeld.
    U krijgt dan na ongeveer drie tot vier weken een 256 MB SanDisk standard CF kaart toegestuurd.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

      Lap,

      Vermits er nog geen "body only" 350D in stock was moesten die mensen eentje uit een doos "350D kit" nemen, om aan me te verkopen. De doos hebben ze natuurlijk gehouden want die hadden ze nodig om terug te vullen met een nieuw toestel en zodoende terug een "350D kit" te hebben.

      Ik zal eens een mailtje plegen en morgen eens bellen.

      Bedankt Otto
      Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

      Comment


      • #4
        Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

        Dan moet je bij hen gaan en hen achter de doos vragen. Ondertussen is die hopelijk wel al toegekomen.
        == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

        Comment


        • #5
          Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

          Mailtje is al verzonden, het zal wel in orde komen want ik heb tot nu toe geen klachten over deze winkel.

          Groetjes,
          Rudy
          Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

          Comment


          • #6
            Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

            Wel een beetje gek dat ze de doos niet meegeven, want normaal gezien staat op de doos ook het serienummer van de cam... Dus degene die die "nieuwe kit" koopt krijgt een doos met een ander nummer dan de cam...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

              Ik heb mij ook ingeschreven maar kan ook nergens vinden waar ik die code moet meedelen ...




              Greetz, Ronny

              Comment


              • #8
                Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

                Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                Ik heb mij ook ingeschreven maar kan ook nergens vinden waar ik die code moet meedelen ...




                Greetz, Ronny
                Na registratie op image gateway krijg je normaal deze mail :


                "Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe EOS350D of EOS20D. Als het
                product dat u heeft gekocht een speciale promotiesticker op de
                verpakkingsdoos had, komt u nu in aanmerking voor een gratis 256 MB
                CompactFlash kaart. U hoeft slechts drie stappen te volgen voordat wij
                u deze gratis kaart kunnen toezenden.

                1) Ga a.u.b. naar www.cig.canon-europe.com en log in met de onderstaande
                gebruikersnaam en wachtwoord.

                2) Volg de link naar het promotieformulier en voer uw naam, het
                afleveradres en uw Unieke promotiecode (deze treft u aan op de sticker
                op de verpakkingsdoos van uw EOS350D of EOS20D Box) bij de
                desbetreffende vakjes in.

                3) Druk op Verzenden. U ontvangt een e-mail met de bevestiging dat uw
                aanvraag wordt verwerkt en een ander e-mail wanneer wij uw gratis
                geschenk verzenden."

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

                  Als je geen sticker of promotiecode vindt bij je toestel, probeer dan is een mailtje te sturen naar Canon Nederland. Heeft bij mij gewerkt.

                  Gewoon melden dat je recent een 350D of 20D aangekocht hebt en dat je promotie code ontbreekt in de doos. Zet desnoods de bodynr van je toestel bij in de mail dan kunnen ze dat even natrekken.

                  2 dagen later had ik een reply van hun met een geldige Promotiecode voor het gratis kaartje.
                  Alles netjes ingevuld op de imagegateway en paar minuutjes later bevestigingsmail in de inbox gekregen. Nu nog wachten op het kaartje

                  Zo erg is het dus nog niet gesteld bij Canon. Ik kan er niet van klagen.

                  Ik wil wel nog een ander punt aanhalen waarmee ik niet goed raadt weet.
                  De bodynr van mijn toestel verschilt van de bodynr op de doos !
                  Gekocht bij Corné. Heb hem hierover een mail gestuurd begin van de week ( ik had het eerst niet gezien ) en tot op heden geen antwoord. Moet ik mij hierover zorgen maken ??? Toestel functioneert voor de rest prima.
                  Canon 5D Mk III - Canon 70-200 f/2.8 IS - Tamron 28-75 di - EF 50mm f/1.8 II - EF 85mm f/1.8 USM
                  BD0370BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ginooken
                    Ik wil wel nog een ander punt aanhalen waarmee ik niet goed raadt weet.
                    De bodynr van mijn toestel verschilt van de bodynr op de doos !
                    Gekocht bij Corné. Heb hem hierover een mail gestuurd begin van de week ( ik had het eerst niet gezien ) en tot op heden geen antwoord. Moet ik mij hierover zorgen maken ??? Toestel functioneert voor de rest prima.
                    Corné is in elk geval net even afwezig geweest (staat op zijn site...), ik dacht ook eerst dat de nummers niet overeen kwamen, maar heb het uiteindelijk toch gevonden (er staan ook zoveel nummers op die doos ).
                    Wacht in elk geval even de reactie van Corné af...
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

                      Zoals verwacht heb ik vandaag de promocode gekregen, bedankt Bartok.

                      Groetjes,
                      Rudy
                      Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

                        Oorspronkelijk geplaatst door norab
                        Na registratie op image gateway krijg je normaal deze mail :


                        "Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe EOS350D of EOS20D. Als het
                        product dat u heeft gekocht een speciale promotiesticker op de
                        verpakkingsdoos had, komt u nu in aanmerking voor een gratis 256 MB
                        CompactFlash kaart. U hoeft slechts drie stappen te volgen voordat wij
                        u deze gratis kaart kunnen toezenden.

                        1) Ga a.u.b. naar www.cig.canon-europe.com en log in met de onderstaande
                        gebruikersnaam en wachtwoord.

                        2) Volg de link naar het promotieformulier en voer uw naam, het
                        afleveradres en uw Unieke promotiecode (deze treft u aan op de sticker
                        op de verpakkingsdoos van uw EOS350D of EOS20D Box) bij de
                        desbetreffende vakjes in.

                        3) Druk op Verzenden. U ontvangt een e-mail met de bevestiging dat uw
                        aanvraag wordt verwerkt en een ander e-mail wanneer wij uw gratis
                        geschenk verzenden."

                        Ik heb mij geregistreerd en heb achteraf geen mail gekregen met bovenstaande mededeling ... Ik heb mijn camera gekocht op 3 januari 2005. Ik dacht hier op het forum ergens gelezen te hebben dat aankoop vanaf december 2004 recht hebben op een 256MB kaartje. Klopt dit?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 350D + CF kaartje gratis

                          Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                          Ik heb mij geregistreerd en heb achteraf geen mail gekregen met bovenstaande mededeling ... Ik heb mijn camera gekocht op 3 januari 2005. Ik dacht hier op het forum ergens gelezen te hebben dat aankoop vanaf december 2004 recht hebben op een 256MB kaartje. Klopt dit?
                          Ik denk dat het pas vanaf 15 (?) maart was.

                          Comment

                          Working...
                          X