Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mitraillet mode op 350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mitraillet mode op 350D

Hoi,

Ik heb de handleiding enkel in Duits/Italiaans/Frans en snap er geen fluit van, dus vandaar deze vraag. (als iemand de engelse pdf heeft let me know)

Ik wou de "3 fps" eens testen, maar het was eerder 1 frame per 2 seconden.
    Het is wel met een trage kaart (standaard microdrive 1gb) maar ik veronderstel dat hij de frames toch in een buffer opslaat en dat hij erna pas alles wegschrijft.

Zit ik wel in de juiste modus? ik zet hem op dat symbooltje met paar kadertjes over mekaar, druk dan de shutter in zonder los te laten. Na het eerste shot zie ik gedurende ongeveer een goeie seconde "busy" in de viewfinder, waarna hij verder gaat. Verre van 3fps dus. Ik schoot in JPG beste kwaliteit.

Of is het toch de trage kaart .... ?
    Last edited by norab; 21 maart 2005, 12:07.

Re: mitraillet mode op 350D

je moet er wel aandenken dat om de hoogste rate te kunne halen je ook moet werken met sluitersnelheden die de maximumrate toelaten.
    Dan denk ik bijvoorbeeld aan 1/500ste van een sec, het is logisch dat de camera bijvoorbeeld bij snelheden van 1/60 of een 1/30 van een sec geen maximum snelheid kan halen, dit is niet enkel voor de 350 D maar is toepasselijk op alle toestellen, ik haal mijn max van 8.2 beelden per sec op de mark II ook maar bij gebruik van 1/500 of hoger.

My2cents

Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Kan niet aan de Microdrive liggen denk ik
      Ik bezit zowel een MD 1G als een MD 2G
      Met mijne kleine CP5400 kon ik tot daarmee 3-4 shots achtereen maken in RAW-mode (en dan maar wachten tot hij die wegschreef )
      Met de D70 tot 12 JPG's na elkaar zonder merkbaar verlies van snelheid
      In RAW en in combinatie met MD wel even geduld voor wegschrijven, maar niet storend omdat je verder kan blijven werken, wat met de CP5400 niet het geval was
      Canikon 40D - D200, D300

Comment

kan mss ook aan een soort van noisereduction liggen dat opstaat?
        foto als spiegel of als venster?

Comment

nie te hard lachen... maar het probleem is opgelost
          zonder flash ging het veel beter :P

Bedankt voor de reacties

Comment

LOL
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Working...