Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk eigenaar van een D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eindelijk eigenaar van een D70 : Ik ook

Oorspronkelijk geplaatst door xjawax
    Ik sinds twee dagen ook. Ik heb me de afgelopen twee dagen bezig gehouden met de manual te bestuderen. Ik ben ook nog aan het wachten op de 70-300mm.
    Nu hopelijk de komende dagen wat fotootjes nemen. Fijn!

Leuk, zijn we alletwee beginnelingen

Comment

Re: Eindelijk eigenaar van een D70

He Actje, long time no see !
      Fijn om je hier terug te hebben.
      Wensen je van harte veel fotoshootplezier met je nieuwste aanwinst...
      Groetjes, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

succes ermee.

Comment

@Act
          Als je in NEF fotografeert heb je 90 à 110 beelden
          Als je in Large, fine fotografeert (wat je zou moeten gebruiken indien niet in NEF) dan haal je 256 beelden.
          Gezien je wenst te proberen en te testen, van het zelfde onderwerp verschillende foto's (2 à 3) en je cf slinkt zienderogen.
          Er zullen behoorlijk veel D70 zijn. Toch al minsten één, twee is ook zeker (ik heb er ook ene) en drie is heel, heel, heel waarschijnlijk
          PS. Om die Tamron op je toestel te zetten, moet je wel eerst de andere lens mosmaken en verwijdern
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

proficiat !!! veel plezier ermee. Hopelijk kan ik binnenkort hetzelfde laten weten hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut
              @Act
              Als je in NEF fotografeert heb je 90 à 110 beelden
              Als je in Large, fine fotografeert (wat je zou moeten gebruiken indien niet in NEF) dan haal je 256 beelden.
              Gezien je wenst te proberen en te testen, van het zelfde onderwerp verschillende foto's (2 à 3) en je cf slinkt zienderogen.
              Er zullen behoorlijk veel D70 zijn. Toch al minsten één, twee is ook zeker (ik heb er ook ene) en drie is heel, heel, heel waarschijnlijk
              PS. Om die Tamron op je toestel te zetten, moet je wel eerst de andere lens mosmaken en verwijdern
              Zeg zotte clown, zo ver zat ik al ja en dat lensdopje heb ik er ook eerst afgedaan.
              maar ik wil niets forceren dus... vandaag op stap met een BD'er dan komt dat wel in orde.
              Verder, ik had gehoopt dat ik met 1 Gig meer zou kunnen doen, ik vertrek binnenkort naar Rome en mijn Image Tank is dus naar de knoppen.
              Ik heb wel een kaartlezer gekocht en beschik over een laptop (enen van voor den oorlog), maar als je weken kan wachten geraken die foto's er wel op geschreven
              Maar ik verheug mij écht op morgen dan ga ik nogal kunnen genieten van al jullie commentaar en jullie lessen.

Verder vind ik het wel leuk dat ik hier zo een ontvangst krijg.
              Ondertussen mijn bijdrage hernieuwd en vlieg er binnenkort terug in.

Comment

En? Tevreden van Nelissen?
                Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Ja, en meer dan tevreden.
                  Bij Nelissen weten ze inderdaad dat ze moeten concurreren tegen internetprijzen.
                  Maar ik koop liever persoonlijk achter de hoek dan bij een vreemde. Service moet je ook betalen vind ik.
                  Het voordeel bij Nelissen is dat het een redelijk grote winkel is, maar dat iedereen jou daar wel kent. Of is het uitzonderlijk omdat ik zo een lastige klant ben?
                  Als je vragen hebt over Nelissen, mail me maar.

Comment

Hey proficiat Act met je aankoop bij Foto Nelissen te Mechelen .
                    Ik kom daar al van mijn 14 jaar,dat was nog bij de grootouders.
                    Maar terwijl ik daar verhuisd ben uit Mechelen kom ik daar wat minder,maar ik laat daar wel nog mijn foto's op fotopapier zetten.
                    Ze hebben op hun website ook een software programma staan van Fujifilm,waarmee je de foto's kunt bewerken voor je ze opstuurd.( gratis te downloaden )
                    Niet goedkoper die foto's,maar kwaliteit en ze doen het zelf.
                    Last edited by Cois; 19 maart 2005, 12:35.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

Comment

Re: Eindelijk eigenaar van een D70 : Ik ook

Oorspronkelijk geplaatst door Act
                      Leuk, zijn we alletwee beginnelingen
                      Yep, dat is waar, nog steeds bezig om alle instellingen uit te proberen en testfoto's te maken. Have fun!

Comment

Hallo Act,

Als Nelissen bij jou om de hoek is, dan wonen we blijkbaar niet ver uit elkaar. Ik heb een kleine studio. Als je zin zou hebben, mag je gerust eens een shoot komen doen om je D70 uit te testen.

Veel succes, en hopelijk nog veel prachtige dingen voor je lens...
                        Fullator
                        Fotostudio Candela Zone
                        website: http://www.chronax.be
                        website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Ja watte, dat moet je me geen twee keer zeggen.
                          Misschien dat ik daar nog vlugger gebruik van maak dan je dacht
                          Ik denk er zeker over na.
                          Moet woensdag foto's nemen van een communicant.
                          Misschien dat ik daarna in de eerste week van de paasvakantie eens binnenfoto's maak?
                          je hoort nog iets van mij.
                          allleszins bedankt.

Comment

proficiat,nu volle bak testen!
                            grts; M

Comment

Working...
                            X