Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk eigenaar van een D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eindelijk eigenaar van een D70

Tja mannen het is zover.
    Ik heb eindelijk mijn D70. Bij de gewone fotoboer achter het hoekje. Nelissen nietwaar?
    Service is onbetaalbaar.
    Ik heb de kit met de twee lenzen maar de 70-300 was niet in voorraad ik moet het nu even stellen met de tamron 80-210
    Dus vanaf nu zal ik heel veel vragen op jullie afvuren.

Helpe wie mij helpen kan.

Re: Eindelijk eigenaar van een D70

Allé proficiat, laat de eerst fotookes maar zien! ;-)
    http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

Comment

Proficiat, ge gaat hier nog veel plezier aan beleven !!!
      Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
      www.bartvo.be

Comment

Succes ermee !!
        https://waltertalboom.be-
        Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Veel plezier ermee Laat snel wat shots zien
          D7000 en wat glas

Comment

Welkom bij de club, en nu schieten maar!

(de weergoden kunnen je niet veel gunstiger gezind zijn )
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

proficiat met je aanwinst!!

Comment

Re: Eindelijk eigenaar van een D70 : Ik ook

Ik sinds twee dagen ook. Ik heb me de afgelopen twee dagen bezig gehouden met de manual te bestuderen. Ik ben ook nog aan het wachten op de 70-300mm.
                Nu hopelijk de komende dagen wat fotootjes nemen. Fijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Act
                  Tja mannen het is zover.
                  Ik heb eindelijk mijn D70. Bij de gewone fotoboer achter het hoekje. Nelissen nietwaar?
                  Service is onbetaalbaar.
                  Ik heb de kit met de twee lenzen maar de 70-300 was niet in voorraad ik moet het nu even stellen met de tamron 80-210
                  Dus vanaf nu zal ik heel veel vragen op jullie afvuren.

Helpe wie mij helpen kan.
                  Nou ja helpen kan ik je niet maar wel feliciteren ! en had je al beetje gemist laatste tijd !

Comment

Proficiat BDers en nu maar stevig aan de slag.
                    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Veel plezier ermee!!
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Mensen, bedankt.
                        En ja marjo, ik ben de laatste tijd wat stillekes geweest hé?
                        hopen dat nu de foto's wat meer komen hé?
                        ik had zo een dégout van mij cam hé?
                        maar dat is geen nieuws hé?
                        woensdag ga ik foto's nemen voor een communicant, dus kan ik oefenen hé?
                        en morgen met een BD'er afgesproken en zondag naar Dendermonde, dan zal ik al wat kunnen oefenen hé?
                        ik verheug mij er wel op hoor

Comment

Veel plezier, genot en voldoening ermee!
                          Gr,

sailor
                          Lid: BD 0249BE
                          D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

@Act
                            Om uw teostel uit te proberen en van alles te schieten windeieren en andere) op de SD-Dendermonde
                            Zeker niet vergeten:
                            1) Lef , zodat je ook eens andere lenzen vraagt en eens kan proberen
                            2) Een grote chakose, das om al uw fotokes in te steken
                            3) Een statief, oh, ja Lucas gaat mee, dus, een statief en veel, veel materiaal.
                            4) Een x-drive of geheugenkaartjes. Als je dat niet hebt, kan je van mij altijd de x-drive gebruiken om de foto's in op te slaan.
                            5) Laad uw batterij volledig op. Dan heb je meer dan voldoende voor de hele dag
                            suc6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SD-Dendermonde
                              @Act
                              Om uw teostel uit te proberen en van alles te schieten windeieren en andere) op de SD-Dendermonde
                              Zeker niet vergeten:
                              1) Lef , zodat je ook eens andere lenzen vraagt en eens kan proberen
                              2) Een grote chakose, das om al uw fotokes in te steken
                              3) Een statief, oh, ja Lucas gaat mee, dus, een statief en veel, veel materiaal.
                              4) Een x-drive of geheugenkaartjes. Als je dat niet hebt, kan je van mij altijd de x-drive gebruiken om de foto's in op te slaan.
                              5) Laad uw batterij volledig op. Dan heb je meer dan voldoende voor de hele dag
                              suc6
                              Sdeke,
                              Geen probleem.

1. Lef heb ik genoeg, als ik dat niet heb drink ik wel een leffe. En ja van lenzen veranderen daar had ik gewoon niet aan gedacht. Ik krijg mijn Tamron er gewoon niet op, die heb ik in leen gekregen, maar ik krijg die er niet op gevezen. Ik durf gewoon niet.
                              2. een groot chakose, da hem ik ni. ik heb een rugzak besteld van Tamrac, maar die moet binnenkomen hé?
                              3. Een statief, daar had ik al aangedacht. en ja Lucas gaat mee met de Olympus hé?
                              4. een x-drive heb ik niet. Ik heb een Image tank, maar is defect, ik weet niet wat eraan scheelt. Ik kan die misschien meebrengen, misschien dat jullie zien wat er aan mankeert. en wat kaartjes betreft, ik heb er eentje van 1GB is dat genoeg? Als dat niet zo is, ben ik blij dat ik die op je X drive mag zetten.
                              5. Ik hoop inderdaad dat ik een hele dag voortkan, want ik er heb er maar eentje.
                              allé bedankt voor de morele steun.
                              Ik weet niet wie er allemaal een D70 heeft van de mensen die meegaan, maar dat zullen er wel verschillenden zijn zeker?
                              Gerda heeft er eentje dacht ik.

Comment

Working...
                              X