Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitschakelen D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• uitschakelen D70

kan de D70 ingesteld worden,om bij geen activiteiten uit laten schakelen? ik kan nergens deze functie vinden en de afgelopen nacht bleef mijn camera de hele nacht aan,zonder dat die gebruikt werd/ het gaat niet om de lcd scherm,want die gaat uit volgens de door mij ingestelde tijd, maar om de hele camera....

nog een vraag, kan ik ook de kleine lcd scherm boven op de camera beinvloeden qua helderheid en tijd??????
    Last edited by Katalin; 17 maart 2005, 14:20.

Re: uitschakelen D70

op de d70 staat geen auto off. dus je gaat hem moeten afzetten.

maar echt veel zal het niet maken hoor dat je je d70 eens een nachtje laat aanstaan. batterij gaat super lang mee.

de helderheid van het kleine schermpje is ook niet aan te passen.

Comment

Je mag die kamera gerust 14 dagen laten aanstaan.... batterij zal niet op zijn Zelfs al zet je hem af, er wordt nog energie gebruikt, de display van hoeveel foto's er nog te nemen zijn gaat gewoon niet weg, of je moet de batterij eruit trekken

Maar deze camera is echt zuinig op batterij gebruik, dus geen zorgen over maken
      To make your dreams come true, wake up

Comment

het is niet zozeer dat ik zorgen maak, maar het is wel netjes als je iets niet gebruikt dan zet je af......maar kennelijk denkt Nikon anders erover....
        Last edited by Katalin; 17 maart 2005, 19:00. Reden: tikfouten

Comment

"maar het is wel netjes als je iets niet gebruikt dan zet je af......"
          Dus Katalin , na gebruik draai je even aan de knop
          D7000 + 28 tot 400mm

Comment

als je een aantal sec (instelbaar geloof ik) niet meer hebt gefocussed, gaat ie in slaaptoestand en op die manier laat ik de camera gewoon aanstaan tijdens een shooting
            verbruikt toch ni veel en de batterij gaat toch lang mee
            en heb zelfs een reserve in 't geval ...

geen probleem voor mij
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Katalin
              het is niet zozeer dat ik zorgen maak, maar het is wel netjes als je iets niet gebruikt dan zet je af......maar kennelijk denkt Nikon anders erover....

Zo was er is een madam die wou haar vierde versnelling ruilen in de garage voor een autoradio, ze gebruikte die vierde toch nooit.
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                Zo was er is een madam die wou haar vierde versnelling ruilen in de garage voor een autoradio, ze gebruikte die vierde toch nooit.
                En wat heeft ze gekregen? een cd speler?

Comment

Neen , een abonement voor het parkeren
                  KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                  http://www.photopat.be

Comment

Een tijdje geleden had ik op een demodag een D70 via de USB poort op een PC aangesloten. Bedoeling was in een studio-omgeving de opname onmiddellijk op het scherm te laten zien na de opname.Telkens de D70 werd afgezet, verloor de PC echter de connectie, en moest het programma terug gestart worden. Dan maar de camera laten aanstaan. De batterij heeft dit volgehouden van 10h00 tot ongeveer 17h00. Dus toch een goede 7 uur. Uiteraard zal de USB connectie hier voor iets tussenzitten.
                    https://waltertalboom.be-
                    Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Katalin
                      kan de D70 ingesteld worden,om bij geen activiteiten uit laten schakelen? ik kan nergens deze functie vinden en de afgelopen nacht bleef mijn camera de hele nacht aan,zonder dat die gebruikt werd/ het gaat niet om de lcd scherm,want die gaat uit volgens de door mij ingestelde tijd, maar om de hele camera....
                      nog een vraag, kan ik ook de kleine lcd scherm boven op de camera beinvloeden qua helderheid en tijd?????
                      Over welk scherm heb je het? Rechts bovenaan, achter ontspannner? Wat wil je er juist over weten?

Heel energiezuinige camera! No probs!

Gr,

sailor
                      Lid: BD 0249BE
                      D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

Working...
                      X