Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mss een stom vraagje??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mss een stom vraagje??

hallo, ik heb mijn simga sd 9 te koop staan omdat ik naar een merk wil waar de lenzen tweede hands van te krijgen zijn.

nu analoog maak ik ook nog fotokes en dat met een canon eos 300. als ik nu een d60 of 10d koop kan ik dan de lenzen ook op het analoog toestel gebruiken? en de flitser??

groetjes

Re: mss een stom vraagje??

Oorspronkelijk geplaatst door R0bke
    hallo, ik heb mijn simga sd 9 te koop staan omdat ik naar een merk wil waar de lenzen tweede hands van te krijgen zijn.

nu analoog maak ik ook nog fotokes en dat met een canon eos 300. als ik nu een d60 of 10d koop kan ik dan de lenzen ook op het analoog toestel gebruiken? en de flitser??

groetjes
    De lenzen zullen bruikbaar zijn... Welke flits heb je momenteel? Als het een ...EZ is, dan kun je die enkel manueel gebruiken (alles zelf instellen dus), is het een ...EX, dan werkt die ook op volautomatisch...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Waar je op moet letten is dat de lenzen een EF vatting hebben. Is dat het geval kun je ze gebruiken.
      Groeten,

Albert Jan

Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

Comment

sommige lenzen zijn DC versies,speciaal voor digitale toestellen ontworpen. Deze zal je niet kunnen gebruiken op je analoog toestel.

(bijv. mijn sigma 18-125)

Comment

Working...
        X