Re: EOS 20D & SanDisk 1GB CompactFlash Card Extreme III
De 10D kan overweg met de 512Mb versie, dus de 20D zal er ongetwijfeld mee overweg kunnen. Mogelijk dat je met de 20D er ook daadwerkelijk iets aan hebt. Voor 300D en 10D heeft het geen zin, de camera zit eerder aan z'n max dan de kaart.
Yep, hier ook. Geen problemen met 20D Extreme III 1Gb combinatie.(ik versta eigenlijk niet goed waarom dit problemen zou geven )
Dat er bijna geen snelheids verschil is ts UltraII en ExtremeIII is normaal. Het zijn binnenin dezelfde geheugenchips met dezelfde timings. In de extremeIII is gewoon een verbeterde versie van de buffer write toegepast. Iets dat ze in hun UltraII ook hadden kunnen steken maar ja....dan is er ook weer zoiets als de commerciele meerwaarde van een nieuw produkt hé
Oorspronkelijk geplaatst door Night666Watcher
ok tnxs
dus voor supere snelheidswinst moet men het dus niet doen
Toch wél, op voorwaarde dat je je CF'ke in een externe (of zoals bij mij) rechtstreeks in je PC's ingebouwde cardreader steekt, dan merk ik bij het overzetten van m'n foto's van CF=>PC wél een opmerkelijke snelheidstoename (lees overdrachtsnelheid).
Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
Toch wél, op voorwaarde dat je je CF'ke in een externe (of zoals bij mij) rechtstreeks in je PC's ingebouwde cardreader steekt, dan merk ik bij het overzetten van m'n foto's van CF=>PC wél een opmerkelijke snelheidstoename (lees overdrachtsnelheid).
Comment