Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de merken tegen de witte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de merken tegen de witte

    Iedereen weet dat ze dag dag van vandaag wellicht met digitale camera's achter uw kop smijten . Maar door deze lage prijs zijn ze erg in trek bij het gewone volk. Enkel een echt merk , canon ,nikon,(ja zelfs HP) hebben toch iets beters te bieden dan enkel hoge mp waarden en scherpe prijzen.
    daarvoor dus gaarg de hele opsomming van de gebrken die de bv: lidle ,aldi en etc.witte producten.

    1. de lens is van meestal zwak plastic en vergeelt na de jaren
    2. .... (post er iets bij)

    greetz Xonegon

    If the world wouldn't suck we would all fall off
    Nog steeds, Nikon D50

  • #2
    Re: de merken tegen de witte

    Dit onderwerp is al diverse keren op het forum voorbij gekomen.
    Gebruik de searchfunctie en je bent wat dat betreft uren zoet.

    Maar HP een echt merk noemen? Dat zou ik nu nooit durven doen. Bij "Echte" merken denk ik meer aan de fotofabrikanten zoals Nikon, Canon, Minolta, Pentax, Fuji enz.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: de merken tegen de witte

      komaan zeg, HP maak er toch hun werk van vind ik, heb je al dockingstations bij nikon met afstandsbedining? en de dag komt nog dat je hele HP pakketen kan kopen, pc printer scanner beeldscherm , en ja digitale cam
      HP => hoogwaardig product
      Nog steeds, Nikon D50

      Comment


      • #4
        Re: de merken tegen de witte

        omdat ze accessoires hebben een hoogwaardig product? pff, dat gebruik je nooit, zo'n docking station, puur voor de commercie uitgevonden. om hun product verkocht te krijgen.

        foto's hangen voor veel af van een goede lens. ga dan niet naar merken die nog nooit een lenske geproduceerd hebben. sony, hp, takumo, lifetec (om even aldi en lidl te vernoemen), etc.

        ga dan naar de echte fotomerken.

        hp (en ook sony, ja) staat bij mij op dezelfde lijn als lidl en aldi-merken. daarom geen slechte foto's he, dat niet !!!!!!! maar geen haar beter dan de lidl-productjes

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: de merken tegen de witte

          Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
          omdat ze accessoires hebben een hoogwaardig product? pff, dat gebruik je nooit, zo'n docking station, puur voor de commercie uitgevonden. om hun product verkocht te krijgen.

          foto's hangen voor veel af van een goede lens. ga dan niet naar merken die nog nooit een lenske geproduceerd hebben. sony, hp, takumo, lifetec (om even aldi en lidl te vernoemen), etc.

          ga dan naar de echte fotomerken.

          hp (en ook sony, ja) staat bij mij op dezelfde lijn als lidl en aldi-merken. daarom geen slechte foto's he, dat niet !!!!!!! maar geen haar beter dan de lidl-productjes
          na... ajuintje, hp met sony vergelijken, amaai mijne botten, sony is wel leverancier van de laatste nieuwste sensoren van sommige pro merken en bvb van wie komen de lenzen van Nikon ... allé t'is maar ge moogt niet veralgemenen hé geen ajuinen met citroenen vergelijken
          P.S. dolly zegt dat ze aan uw oren gaat komen trekken
          Last edited by Guest9; 7 maart 2005, 20:16.

          Comment


          • #6
            Re: de merken tegen de witte

            roland, is dolly uw madam? als ze er goed uitziet, mag ze gerust aan mijn 'oren' komen trekken

            in het heetst van de strijd heb ik me misschien laten gaan. contax, epson, ricoh, sanyo, samsung, toshiba, die vallen toch voor mij onder hp en aldi en lidl spullen hoor.

            sony vermeldde ik qua lens enkel en alleen. als je kan kiezen tussen een nikkor of een carl zeiss van zo'n 'goedkoop' toestel, waarvoor kies je dan???

            hp heeft ook niet budgettair zoveel voordeel tov de merken à la nikon en canon, dus waarom naar zo'n merk overstappen. met een docking station ben je niks, een printer kan je overal kopen, etc. pure marketing om hun 'slechte' waar voor geld te kunnen verkopen!!!

            hp moet bij zijn leest blijven: IT. blijf van lenzen af dan. zonder een geschiedenis in lenzen, denk je dan dat ze superlenzen gaan maken?
            Last edited by ajuin; 7 maart 2005, 20:46.

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #7
              Re: de merken tegen de witte

              Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
              bvb van wie komen de lenzen van Nikon ... allé t'is maar ge moogt niet veralgemenen hé geen ajuinen met citroenen
              Veralgemeen dat niet, alleen voor hun top-camera's gebruikt Sony Carl Zeiss, voor de cams voor de "modale" gebruiker zijn het andere glaasjes...
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                Re: de merken tegen de witte

                Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                omdat ze accessoires hebben een hoogwaardig product? pff, dat gebruik je nooit, zo'n docking station, puur voor de commercie uitgevonden. om hun product verkocht te krijgen.
                Wel, het is gewoon een schande dat Canon & Nikon en consoorten nog geen dockingstation hebben ontworpen voor hun DSLR. Ik zie niet in waarom ik dat niet zou gebruiken, ik zet mijn laptop ook iedere dag in zijn docking station...

                Stel je voor, laden van de batterij en lezen van de CF card zonder dat je die spullen er keer op keer moet uithalen...


                sugar
                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                http://supermasj.zenfolio.com

                Comment

                Working...
                X