Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan je ons helpen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kan je ons helpen

@ NoName , pejo, krisd, richard,

Kamera express in niet te ver voor mij vandaan +/- 130 km. Dat is zeker te doen voor het prijsverschil t.o.v hier in Belgie. Ik Heb daarstraks naar kamera express gebeld maar kreeg daar het sclechte nieuws dat er geen s7000 meer leverbaar zijn. Misschien vinden we er nogwel één alhoewel aan die prijs denk ik dat het moeilijk zal worden

Bij kamera express hadden ze nog een interesante aanbieding volgens onze mening want we zijn echte leken op dit gebied : De canon powershot pro 1 voor 589 Euro. Dit lijkt ons een alternatief als we de s7000 niet zouden kunnen vinden aan de bovenvernoemde prijs.

Is het waard 130 euro extra
    te spenderen in deze canon i.p.v van de fuji s7000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door @peter@

Is het waard 130 euro extra [/COLOR] te spenderen in deze canon i.p.v van de fuji s7000
      de powershot pro 1 is alleszins een prima toestel

Comment

Kijk eens hier http://www.camerahuis.nl/camhuis/RAPRL/20000.html daar heb ik mijn s 7000 gekocht over enkele weken en is nog leverbaar een super toestel hoor voor die prijs vind je niets beter
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

@ loodgieterke

We hadden deze al gezien maar toch bedankt voor de link .
          Het is voor ons een heel eind rijden. Heel interessante prijs maar kun je ons eens vertellen hoe het in zijn werk gaat als de fabrieksgarantie voorbij is? Waar moeten we dan heen want ze hebben niet echt een winkel. Zoals al gezegd zijn we niet zo vertrouwd met internet kopen.

groeten peter en Heidi

Comment

We hebben een s7000 finepix gevonden bij Fotohuset in maassluis

Ze waren niet in stock maar hebben er eentje besteld voor 438 euro.
            De leveringstermijn zou een week kunnen duren en de handleiding is in het Duits. Wel met EU garantie. Met dat duits heb ik geen probleem daar ik redelijk duits kan en heb de handleiding in het nederlands al reeds in mijn bezit.

Dus nog een beetje wachten en we kunnen gaan oefenen

Alvast Allemaal nogmaals bedankt voor reacties.

Comment

proficiat je zult er tevreden van zijn
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Working...
              X