Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geluidjes in body Nikon D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geluidjes in body Nikon D70

Wanneer ik de body van de D70 op en neer of links/rechts beweeg, is er binnenin een heel licht gerammel hoorbaar, precies een onderdeeltje dat los zit. Horen andere D70 gebruikers dit ook en is dit normaal ? Kan iemand mij vertellen wat dit precies is ?

Het toestel werkt perfect en maakt prachtige foto's, dus op dit gebied is er niets mis mee, maar ik ben gewoon eens benieuwd wat dit zou kunnen zijn.

Alvast bedankt.

Re: Geluidjes in body Nikon D70

Nu, ik rammel soms ook en ga dan héél vlug naar de docter, ik raad u hetzelfde aan met uw camera. (Nikon-docter dan hé)

Comment

Dit is de sensor die de positie van de camera registreert en aldus kan de software die het weet kan vertellen of een foto in portrait of landscape is genomen.

Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

Comment

Vroeger heb ik dat geluidje nooit opgemerkt maar onlangs heb ik mijn toestel binnnegedaan voor een probleem met de lens contacten, ik heb meteen ook laten nazien op back focus en nu hoor ik ook dat geluidje bij het heen en weer bewegen
        Nikon D70

Comment

een rammelend geluid? ja, zo kan je het mijne misschien ook noemen. dat is nu opgelost, zeer eenvoudig. zet de AF af, zet hem op als je de knop half indrukt, anders is hij continu aan het scherpstellen, bij elke beweging. en dat ratelt wat ja.

vond ik in het begin schrikken (geen d70, wel nikon 4300), maar is nu opgelost, en was vrij opgelucht. als het dit niet is, toch zo snel mogelijk binnenbrengen in de garantieperiode

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

dat is de oriëntatiesensor
            no problem dus
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
              dat is de oriëntatiesensor
              no problem dus
              Dat denk ik ook.

seppuku.

Comment

Als je dat doet en je hoort iets dan is het een jongen
                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Working...
                X