Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe firmware versie D7i beschikbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe firmware versie D7i beschikbaar

Voor de mensen met een Minolta d7i met firmware 1.00e is er een upgrade (de 1.10e)
    beschikbaar op de site van minolta europe.

Groeten

<font size="1" color="darkgray">Edited by - Rikky on 27 August 2002 13:05:38</font>

Aha ! Nu al ? Da's goe nieuws.... of niet ? Waar is dat voor nodig ? ff kijken...

Idd, na het lezen van de info: al 2 maal zo'n "lock-up" voorgevallen bij mij, maar ik dacht direct: oei foutje gemaakt. ff batterijcompartimentje open en klaar is kees.

Maar ja, geen lock-up is nog beter natuurlijk ! Upgrade voltooid dus.

greetz,

Edited by - crimi on 27 August 2002 05:27:50
    Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

Comment

Rikky, misschien verander je de titel van deze post beter in 'Nieuwe firmware versie D7i beschikbaar' of zoiets... da's directer.

greetz,
      Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

Comment

Bij deze gedaan crimi, en btw ondervind jij niets aan de snelheid van de AF ? bij mij lijkt die veel vlugger na de update.

Groeten
        Rik

Comment

Awel ik heb er nog niet veel foto's mee genomen sindsdien, maar de eerste testjes had ik ook die indruk, maar ik dacht direct "Ik zal wel dromen... of mijn wensen voor werkelijkheid nemen...". Maar nu jij zelf met dat idee op de proppen komt...

Zijn er nog die die indruk hebben ?

Ben benieuwd !

greetz,

Comment

Btw: bedankt voor de aanpassing, is nu véél duidelijker !

greetz,

Comment

Bij nader testen merk ik blijkbaar toch zo geen duidelijk verschil... misschien iets sneller bij goede licht-omstandigheden, maar verder...

greetz,

Comment

Waar vind ik die firmware precies?
                Heb gekeken bij www.minoltaeurope.com maar niets kunnen vinden. En hoe weet ik welke versie er in mijn 7i zit?
                Bij voorbaat dank, Eugene.

Comment

<span style='background-color: #FFFF00'>Dit is de link waar de Europese versie staat</span>, maar je moet dan nog ff verder gaan in het menu (maar deze link is het dichtst dat je geraakt met een directe doorklik):

Konica Minolta Business Solutions Europe is your partner for smart IT services & systems, multifunctional devices & professional printing!

Hier kies je dan voor Firmware (rechts naast het fotootje van de Dimage). Dan onderaan de volgende pagina op 'I agree' klikken en dan kom je op de firmware-page. Hier kies je dan bij Product voor '7i' en dan heb je de Europese versie staan voor de twee OS-platvormen. Als je dan op de link 'info' klikt (het enigste waar je op kan klikken) dan krijg je eerst een uitleg hoe je de update moet uitvoeren en onderaan de link voor de uiteindelijk download.

Om te weten welke versie er bij jou opstaat: In de setup-stand gaan staan en vervolgens éénmaal op het knopje voor de voorgeprogrammeerde standen (portret, sport, zonsondergang,...) klikken. Nu moet je op het LCD-schermpje zien staan "Dimage 7i Ver. 1.00e" Alle versies onder 1.10e mogen de update installeren. Hoe dat juist moet gebeuren kun je lezen op de pagina waar de update staat.

greetz,

Edited by - crimi on 30 August 2002 12:56:41

Comment

Bedankt voor de tip, is intussen gebeurd.

Hoewel Windows NT niet als OS staat vermeld lukt het zonder problemen.

Comment

Crimi,bedankt voor de uitgebreide uitleg.
                      Het is gelukt en alles werkt.
                      Mvg. Eugene

Comment

Graag gedaan hoor... en we moeten ook rikky bedanken, want anders stond mijn uitleg er ook niet

greetz,

Comment

Originally posted by Rikky
                          Voor de mensen met een Minolta d7i met firmware 1.00e is er een upgrade (de 1.10e)
                          beschikbaar op de site van minolta europe.

Groeten
                          <font size="1" color="darkgray">Edited by - Rikky on 27 August 2002 13:05:38</font>
                          1.11e nu ook beschikbaar! http://www.minoltaeurope.com/pe/digital/firmware/firmware_en.html

Groeten
                          Album: http://www.webmeester.com/

Comment

Hoi,
                            Bij mij staat de 1.10 er op.
                            Weet iemand wat er veranderd is in de 1.11?
                            Ik weet niet of het de moeite loont om de upgrade te doen...

mvg,
                            Ronny

Comment

der staat toch nog altijd maar v101e

Comment

Working...
                              X