Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2dehands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2dehands

    Gisteren zag ik op 2dehands.be een Eos 1DmarkII voor 500euro. Hoe kan dit? Heeft iemand hier ervaring mee?

  • #2
    Re: 2dehands

    misschien een nulleke vergeten
    het is toch dit dat ge bedoelt http://foto.2dehands.be/markt/foto_s...l?q=eos%20mark

    Comment


    • #3
      Re: 2dehands

      Oorspronkelijk geplaatst door wen77
      Gisteren zag ik op 2dehands.be een Eos 1DmarkII voor 500euro. Hoe kan dit? Heeft iemand hier ervaring mee?

      Ja, stuur maar eens een email en u heeft de oplossing van het raadsel. Betrokkene is weer bezig met een collecte om zijn bankrekening te spekken

      En geef het anders maar aan een goed doel.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: 2dehands

        Als dit oplichtin is, kan dit dan nergens gemeld worden op 2dehands.be ? Kwestie van iemand er voor te behoeden ?
        Much to learn I still have!

        Comment


        • #5
          Re: 2dehands

          onlangs nog een hele thread over geweest, op dezelfde site dacht ik ja. je kan melden, maar die nemen gewoon een andere naam en emailadres. easy as cake

          ik heb geen tijd om thread te zoeken, maar er zijn er hier al enkele goed afgeperst geweest door die ene. betrokkenen zullen zeker die thread wel weten staan

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: 2dehands

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
            ... maar er zijn er hier al enkele goed afgeperst geweest door die ene.
            Ge moet toch wel erg naief zijn als ge zo een camera tegen zo een lage prijs wilt kopen

            Comment


            • #7
              Re: 2dehands

              Je WEET toch dat zoiets niet klopt, doe je het toch dan ben je stom of supper-naiëf(volgorde speelt geen belang)!

              Geef je geld idd dan beter aan een goed doel...

              Comment


              • #8
                Re: 2dehands

                Had een mailtje gestuurd en gevraagd waarom hij voor deze prijs wou verkopen. Geen antwoord en advertentie is verdwenen

                Comment


                • #9
                  Re: 2dehands

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
                  Had een mailtje gestuurd en gevraagd waarom hij voor deze prijs wou verkopen. Geen antwoord en advertentie is verdwenen
                  Ik heb deze namiddag een mailtje verstuurd naar de redactie van deze site. 't zal er wel iets mee te maken hebben denk ik
                  De oplichters zullen wel terug komen onder een andere naam, maar hoe meer ze ze gekl**t worden hoe sneller ze het misschien beu worden. hoe meer mensen dat er reageren op gelijkaardige manier hoe sneller dergelijke oplichtpraktijken in de kiem gesmoord worden. Misschien dat die sjarlatans het op den duur dan ook beu worden

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2dehands

                    Heb zonet een mailtje terug gekregen van de verkoper van de EOS DS mark 2
                    Hi there,

                    If you are interested in buy please let me know!
                    I sell at a lowest price because I have 4000 item like thet and I buy 1 with 400uero!
                    So if you are interested let me know soon!
                    Ik heb dan maar een mail terug gestuurd om te vragen naar een foto van zijn volledige stock
                    Last edited by mediafotograaf; 1 februari 2005, 16:15.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2dehands

                      [PRIVE]
                      Jongens, jongens (geld ook voor de meisjes) toch...

                      Ik schrijf regelmatig ook fouten, maar den deze kan er ook wat van.

                      Voor zo een GROTE zakenman, kan ie nog niet goed "uero" schrijven, toch niet zo onbelangrijk.

                      - Of nog zo nen "leverancier" die beloofd dat ie veel kan/wil leveren , zullen we een samenkoop organiseren , kunnen we nog wat de prijs afdingen!!, wel eerst op voorhand betalen natuurlijk

                      Is zeker niet tegen U bedoeld Sven, maar tegen "een" handelaar...

                      Comment


                      • #12
                        Re: 2dehands

                        Hij heeft preciesniet alleen de eos 1ds mark 2 maar ook de eos 1ds te koop staan (voor dezelfde prijs )
                        Last edited by mediafotograaf; 1 februari 2005, 18:17.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 2dehands

                          hoi,
                          zeker niet inlopen hé... in de Kerstperiode was er ook zo'n advertentie, voor een Canon 20D, ik heb toen hierover een thread gepost.. De verkoper handelde via een derde partij, nl. "internation shipping agency", een zeer mooie transport-achtige site die wel vertrouwen gaf want je moest daaraan betalen, en nadat je de goederen "zou" ontvangen, betaalt die agency dan aan de verkoper... Ik heb niet meer gereageerd omdat iedereen zei dat dit oplichterij was. Inderdaad, een week later bestond die site van die shipping agency niet meer...

                          Het klinkt aanlokkelijk hé, de raad die de Belgium Digital-ers toen gaven was "als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal ook niet waar"... zeer juist.

                          Biele

                          Comment


                          • #14
                            Re: 2dehands

                            Hier is dan een foto van zijn stock

                            Last edited by mediafotograaf; 1 februari 2005, 18:17.

                            Comment


                            • #15
                              Re: 2dehands

                              Ik begrijp waarom hij ze verkoopt: met zijn kennis van fotografie
                              kan hij er niet veel mee doen .
                              == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

                              Comment

                              Working...
                              X