Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TIF afbeeldingen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TIF afbeeldingen

Ik had graag een TIF afbeelding gebruikt als achtergrond op mijn PC, maar deze neemt alleen JPEG beelden aan. Is daar een reden voor en hoe kunnen die toch gebruikt worden??

Ik had graag een TIF afbeelding gebruikt als achtergrond op mijn PC, maar deze neemt alleen JPEG beelden aan. Is daar een reden voor en hoe kunnen die toch gebruikt worden??

Hallo BigBlue,

Met ACDSEE kun je gewoon een TIF als Wallpaper gebruiken, anders eerst omzetten van TIF naar JPG.

mvg,

Z900

Oly E-10/TCON-14B/MCON-35/WCON-08B/54MZ-3/B&W-CPF
    Oly C-700UZ
    GP-PBII, GP-PB Smart
    Lowepro Nova 3
    http://www.pbase.com/z900
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Vraag eens aan nonkel Bill (bill.gates@microsoft.com), die heeft daar zeker een antwoord op.
      In ieder geval kan je steed je tif converteren naar een jpeg.

I swear Your Honour, I have no idea where that knife came from....
      Nolta S404
      I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

Comment

Ja zeg jee-esteke, precies op dezelfde tijd....duurde bij mij ook al even voordat het bericht was gepost

Z900

Oly E-10/TCON-14B/MCON-35/WCON-08B/54MZ-3/B&W-CPF
        Oly C-700UZ
        GP-PBII, GP-PB Smart
        Lowepro Nova 3
        http://www.pbase.com/z900
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Als je geen kwaliteitsvelies wil moet je de Active Desktop uitschakelen en dan de TIFF oplsaan als Windows Bitmap, dan kun je gewoon deze gebruiken.

Het voordeel is dat je geen kwaliteistverlies hebt en dat zonder Active Deskop je PC een stuk sneller is.

Edit: Je hebt niet aangegeven welk besturingssysteem je gebruikt. Van mijn Methode weet ik zeker dat hij werkt onder NT/95/98/ME/2000
          <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

Edited by - Johnny on 24 August 2002 19:27:24
          <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

Comment

Working...
          X