Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon powershot G6

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon powershot G6

hoi, begin maart wil ik mijn zo'n camera gaan aanschaffen, zijn er onder jullie die deze camera in bezit hebben en waarom zou je hem aan/afraden.
    Ik gebruik hem vooral voor mijn grootste hobby, namelijk pretparken bezoeken.

Re: canon powershot G6

hallo,

ik heb een powershot G6, ik vind het wel een goed toestel met veel mogelijkheden. Alleen niet zo goed in scherpstellen vind ik. Zoek eens naar mijn posts dan kan je wat foto's bekijken. ik heb hem ook al een paar maal gebruikt in 1 pretpark. Filmkwaliteit is niet zo goed. Veel mensen zeggen dat de lenskap te los zit. Maar ik vind het juist handig, hij blijft goed zitten bij normaal hanteren van het toestel en als je hem er eens vergeet af te doen als je het toestel opzet dan valt hij er gewoon af en is er geen gevaar voor de lens denk ik.

Groetjes,

Blinkie
    Als iedereen Louise Hay zou kennen zou de wereld er anders uitzien.
    Blinkie

Comment

Re: canon powershot G6

ik heb 'em gehad. heeel goed toestel ... maar je moet er natuurlijk geen F1 mee fotgraferen. Kijk maar op website hier beneden ... iedere foto is gemaakt met de G6 ... maakt superscherpe opname's belichting is dik ok en er zit nog een behoorlijke macrofunctie op !!!
      Grootste voordeel van toestel is de lichtsterkte van de lens. Nl. F 2.0 - 3.0.
      ronaldsplace !! Click it
      switch to canon
      Hoe ouder de foto , hoe jonger we er uit zien !!!

Comment

Working...