Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling bij topvision vooraf betalen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bestelling bij topvision vooraf betalen

Bij een bestelling bij topvision kan je kiezen: Payement à l'avance . Heeft iemand dit al eens gedaan? Is dat dan op een luxemburgse rekening? Hoeveel komt daar dan nog bij aan kosten? Gaat dat met een gewone rekening?

Algemeen: hoe lang duurt de levering ongeveer, en wat als ze leveren wanneer je niet thuis bent?

Nikon D50

Ik vind het raar dat de prijs van een camera afhankelijk is van waar in europa je woont. Blijkbaar kost eenzelfde camera als je voor belgie kiest meer dan 15 eur meer dan wanneer je voor elk ander land in de eu kiest. Wanneer je aanduidt dat je in een ander EU-land woont, kan je nog steeds als woonplaats België invullen, aan de lage prijs. Heeft iemand hier een uitleg voor? Degene die hier al besteld hebben, welke prijs hebben jullie dan betaald? De normale, of de hogere?

Edited by - Burdy on 21 August 2002 17:54:28
    Nikon D50

Comment

Burdy,
      Klopt inderdaad.
      Als je EU kiest is de prijs soms lager, en kan je idd aan een lagere prijs bestellen.
      Heb ik vroeger ook zo gedaan en dus de lagere prijs betaald. Ik een vijftal dagen op mijn bestelling gewacht.
      Dieter.

Comment

Dus gewoon EU kiezen, en dan alsnog zeggen dat je in belgie woont...en dat werkt? Raar, heel raar.

Nikon D50

Comment

Zou dat prijsverschil iets met (vermeende) BTW-verschillen te maken hebben ? Alhoewel dat eigenlijk niet kan, want de vestigingsplaats van de winkel is bepalend ?

Peter
          Kodak DC 4800
          www.pbase.com/peterwarson/root
          Peter

http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
          http://www.photoblog.be/peterwarson

Comment

Het lijkt me gewoon raar dat de prijs van een toestel dat aan een Belg verkocht wordt 15 euro hoger ligt dan de prijs van een toestel dat aan iemand anders waar ook ter wereld wordt verkocht.

Nikon D50

Comment

Zou dat prijsverschil iets met (vermeende) BTW-verschillen te maken hebben ? Alhoewel dat eigenlijk niet kan, want de vestigingsplaats van de winkel is bepalend ?

Peter
              Kodak DC 4800
              www.pbase.com/peterwarson/root
              is bij televerkoop niet de locatie van de klant bepalend voor het BTW %

mogelijks werken ze met forfaits voor distributiekosten afhankelijk van elk land

Comment

Ik heb mijn 7i besteld bij Topvision (en gelukkig ook geleverd gekregen ), doch met Visa. Ik heb geen risico genomen en de Belgische prijs betaald, maar hier hebben reeds enkele mensen idd de lagere prijs betaald via "andere EU-landen".
                Maar bij voorafbetaling moet je gewoon naar je bank gaan en zeggen dat er moet gestort worden op een Luxemburgse rekening (rekeningnr. vind je bij de contactpafina geloof ik). Meestal wordt daar een (al dan niet klein) bedrag voor gevraagd (informeer even bij je bank). Ik heb het ooit eens gedaan maar weet niet meer, of en hoeveel het was.

De leveringstijd is een 4 à 5 dagen nadat het geld op hun rekening staat. En dat is meestal een dag of 3 of 4 nadat jij de overschrijving bij je bank aanvroeg (omdat het een internationale overschrijving betreft).

Voor meer vragen kan je rechtstreeks bij Pia Heid terecht (één van de internet-verkopers) via heid@topvision.lu of op het telefoonnummer vermeld op hun website en dan vragen naar Mevr. Pia Heid. Zij spreekt vloeiend (enfin ja...) Frans, Duits, Engels en uiteraard dat Luxemburgse dialecte brabbeltaaltje... En als jij beleefd en vriendelijk bent (en haar niet afsnauwt over dat verschil in prijzen ) dan zal ze eveneens héél vriendelijk en behulpzaam zijn...

greetz,
                Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

Comment

Working...
                X