Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

    Bedankt voor de waarschuwing Otto Knap. Voor de Canons kan ik deze dan wel testen, maar als er ook andere accu's in de groepsbestelling zouden zitten, kan ik die niet testen natuurlijk...
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

    Comment


    • #17
      Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

      Bij de 10D zouden er met body en lader normaal geen problemen mogen zijn met die batterijen hé? Die zou nog niet 'beveiligd' zijn, wel?


      Oorspronkelijk geplaatst door Faan
      Beste mensen, ik wil gerust een groepsbestelling doen, de vraag is dan wel, hoe geraken de verschillende pakketten van bij mij naar jullie? Met de post? Wie staat in voor de verzendingskosten daarvan? En hoe ben ik zeker dat iemand die hier zijn naam opgeeft wel degelijk bereid zal zijn ze over te kopen van mij?
      Vraag het gewoon omdat ik het ooit ben tegengekomen, kon er niet mee lachen...
      Als u die batterijen van http://www.akkuinternational.de/ koopt wordt dat dus €14 voor 2 batterijen + De kosten van het verzenden uit Duitsland lijken vast te zijn onafhankelijk van de hoeveelheid, dus dat wordt dan voor mij 12,95/het aantal bestelde batterijen x 2
      + de kost om 76,00g x 2 + de verpakking, dus pak 200 g nog eens door te verzenden maar ik heb op uw site gekeken en zie dat u in belgië woont, dus dat valt mee: http://www.post.be/site/nl/applicati...rNational.html
      Niet aangetekend wordt dat €1.5 (en aangetekend al direct €5.5 maar dat lijkt mij de moeite niet voor dit bedrag, wel?)

      Ik wil dat dus graag bestellen en op voorhand op uw rekening overschrijven, vóór u die bestelling plaatst. Redelijk wat zekerheid voor alletwee: u hebt uw geld, ik uw rekeningnummer

      Afhankelijk van hoeveel batterijenen er besteld worden zal ik dan rond de €20 moeten betalen voor die 2 batterijen hier thuis te krijgen, lijkt mij een goede deal

      Groeten,
      Koen
      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

      Comment


      • #18
        Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

        Daar kan ik zeker mee akkoord gaan, kijken of er nog mensen zijn die bereid zijn het op deze manier te doen, dan verzamel ik eerst de nodige bedragen en bestel dan onmiddellijk alle benodigdheden, eens ze toekomen ga ik dezelfde dag nog naar de post om alles te verzenden. Wel nog even wachten aub, want ik zit in de blok en vanaf nu zaterdag 2 weken examen, dus liefst daarna
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

        Comment


        • #19
          Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

          Da's jammer, vooral voor u Succes ermee!

          Maar voor die prijs kan ik wel even wachten. Tenzij iemand anders zich geroepen voelt om het onder die voorwaarden zelf te doen, dat maakt eigenlijk niet uit hé, iedereen doet er zijn of haar voordeel mee.

          Wie er ook bestelt: ik wil graag 2 x bp-511 hebben

          Groeten,
          Koen
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

          Comment


          • #20
            Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

            Heb ook bij fnac een extra batterij gekocht voor mijn toestel.
            't is geen batterij van Canon, dus dat scheelt hem al 50% in prijs.
            Kheb tijdens mijn weekje verlof de batterij goed kunnen testen, en ze is zeker even goed dan de canon. Ik geloof dat ik wel een ander merk gekocht heb dan jij hier specifieerd, maar dat zou zeker geen probleem mogen zijn.

            Comment


            • #21
              Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

              @ oermens: bedankt, zal mijn best doen, al is dat moeilijk om in de boeken te zitten als je deze week net een nieuwe 300D met kitlens en 100-400 hebt ontvangen

              Inderdaad, als iemand anders zich geroepen voelt, mij geen probleem. Dan ontvang ik ze ook sneller
              Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
              Focaldesign

              Comment


              • #22
                Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                Ik kan volledig akkoord gaan met eerder genoemde oplossing wat betaling betreft. Als ik maar zeker weet dat de batterijen werken in de 300D (zonder grip) en opgeladen kunnen worden in de originele Canon lader!

                @Faan : Suuk6 met de examens
                Last edited by ChiChiWaWa; 18 januari 2005, 13:11.
                Canon EOS 300D - EF-S 18-55mm - Tamron 28-75mm f:2.8 - EF 80-200mm f:2.8 L - Sigma EF-500 Super - SanDisk CF Ultra II 512MB

                Comment


                • #23
                  Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                  Ik heb een tijdje geleden 2 akku's BP511 gekocht bij akkuinternational. Die hebben altijd perfect gewerkt in mijn 300D, en nu heb ik er ook geen problemen mee in mijn 20D.

                  Een 300D heeft dezelfde lader als een 20D (Battery Charger CB-5L).

                  En de akku's zijn inderdaad 1500mAh .
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                    Ik vind het eerlijk gezegd ongeloofelijk en ook wel schandalig dat Canon dan +- €100 durft te vragen voor de orginele exemplaren
                    Ik wil nog aannemen dat ze bij akkuinternational met minieme winstmarges werken, maar Canon koopt die toch ook met enorme aantallen bij een andere firma aan, die moeten toch ook kunnen leveren rond de 20 à 25 Eur en toch nog winst maken Dat zou ik er in de winkel gerust aan willen geven...

                    Jammer

                    ps: mss kan best iemand die de bestelling wil plaatsten een apart topic openen met duidelijke titel voor wie allemaal wil meedoen? Sorry, maar ik zie het zelf eigenlijk niet zo zitten om dat te doen, dan wacht ik wel nog 2 weekjes op Faan
                    Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                      Ok, ik ben erover aan't denken om dan maar een bestelling te plaatsen en eventueel voor anderen mee te bestellen (groepsaankopen schijnen toch in de mode te zijn ).

                      Ben juist langs de bank (KBC) geweest en zo'n EU overschrijving schijnt niks extra te kosten dus da's al geen probleem.

                      Ik heb nog wel een paar vraagjes: De levering van http://www.akkuinternational.de/ gebeurt via DHL dacht ik en kost onafhankelijk van de hoeveelheid 12.95 EUR, dus wat dat betreft: met hoe meer mensen hoe beter. Maar mijn vraag: de levering is tussen de 5 en de 10 werkdagen, moet je dan altijd thuis zijn, of hoe werkt dat? Als het via de post gaat kun je ze gewoon later in het postkantoor gaan halen, maar da's onmogelijk bij DHL wsl.

                      Volgende probleem: als ik ze vanaf mij verder verstuur in België (verder ga ik echt zeker niet) kost het 1.5 eur voor de verzending, maar ik moet ze ook nog in een doosje of zoiets doen en da's nog eens min 1.15 eur, afhankelijk van de grootte.

                      Hoe ziet de verpakking van de batterijen er trouwens uit, want ik wil ze niet uitpakken om te vermijden dat ik opdraai voor kosten als er een niet werkt ofzo, (alles is op eigen risico!) maar dat mag niet te groot zijn om in zo'n doosje te geraken.

                      De deal zou zijn: als er hier in dit topic mensen interesse hebben volgens mijn voorwaarden open ik een nieuw topic waarin iedereen gedurende bvb 5 dagen kan inschrijven, dus niet via mail of pm. Gewoon met vermelding van aantal x BP-511.
                      Na die paar dagen vraag ik het topic af te sluiten en PM ik alle kandidaten die zich hebben ingeschreven mijn rekeningnummer door. Daarop vraag ik mij terug te pm-en met je naam en adres, bevestiging van het aantal x BP-511 en of je ze wenst te komen halen of ik ze moet versturen en schrijf je direct daarna het te betalen bedrag over naar mijn rekening, wederom met vermelding van uw naam!!! (ook als je ze bij mij wilt komen halen!)
                      Ik check 5 werkdagen na mijn PM wie betaald heeft en bestel dan voor iedereen die voldaan heeft aan mijn voorwaarden.

                      Mijn voorwaarden:

                      Ik vraag 10 EUR voor de eerste en 9 EUR voor de 2 volgende als je ze hier bij mij komt halen (onafhankelijk van hoeveel er besteld worden: dus als het er bvb maar 2 zijn betaal ik meer verzendkosten dan de rest, als het er veel zijn haal ik ze er volledig uit. Dit lijkt mss veel, maar als je zelf bestelt komt het duurder uit en het kost toch best wat moeite. Respect voor de mensen die zoiets voor niks willen doen en als iemand zich geroepen voelt deze aankoop over te nemen: GRAAG!)

                      Terelststraat 83
                      2650 Edegem

                      tel: 0479 38 26 29

                      En als ik ze moet opsturen komt er 3 eur bij voor de hele bestelling, want ik beperk het aantal tot max 3 batterijen (om het risico te beperken als er onverhoopt iets moest misgaan) en dan blijft het zoizo onder de 350 gr (dan kom ik zeker toe)

                      maw: komen afhalen = 10, 19 of 28 EUR
                      laten opsturen = 13, 22 of 31 EUR

                      Sorry voor de lange uitleg, maar ik ben dit niet gewoon en probeerde aan alles te denken, dus als er nog iets mist, laat het maar hier weten alsook wie er interesse heeft! (En als dat niemand zou zijn bestel ik er gewoon zelf 3 en kost het mij maar wat meer...)

                      Groeten

                      Koen
                      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                        @ mod: dit was nog een oud topic, kun je deze even naar accesoires verplaatsen aub?

                        @ iedereen: ik bestel er dus al 3 bij mezelf
                        (wat mij als er niemand meedoet dus 33.92 EUR kost)
                        Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                        Comment


                        • #27
                          Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                          Gaat het hier enkel over de BP511 of kan ik ook een batterijke voor m'n camcorder bijbestellen ?
                          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                          Comment


                          • #28
                            Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                            hey, ik heb lang getwijfeld en wist dat er mensen dit gingen vragen, maar ik zou het iegenlijk liever niet doen vermits ik zo al zo al redelijk ingewikkeld is en ik dan telkens moet zien hoeveel dat kost, hoe zwaar het is,... maar dit is nog niet het uiteindelijke topic, dus afhankelijk van de verdere interesse wil ik er wel over denken om dat toch te doen (maar ook met een kleine marge, sorry, maar ik ben lui van nature en sta toch al een beetje huiverachtig tegenover zo'n acties )
                            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                              Hey Oermens,

                              ja ik weet het, ik had gezegd dat ik zou kijken na mijn examens voor zo'n groepsaankoop, maar eerlijk gezegd heb ik het nu nog drukker dan tijdens de examens
                              Ik zou er graag 1 bestellen, dus dat zou dan 13 EUR zijn indien je die naar mij verzend?

                              Bedankt dat je dit wil doen Oermens.
                              Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                              Focaldesign

                              Comment


                              • #30
                                Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                                Heeft een 20D user onder ons die BP-511 al ooit besteld bij akkuinternational.de en wat zijn de ervaringen? Past die zowel in toestel als in grip en akkulader?

                                Dat ik - en menig ander onder ons - niet voor verrassingen kom te staan...
                                :::: Canon :::: 1D MkII N
                                :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
                                :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

                                Comment

                                Working...
                                X