Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

helderheid lcd schermpje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• helderheid lcd schermpje?

op welke helderheid hebben jullie je lcd scherm staan?
    ik heb zo de indruk dat het mijne té helder staat,heb onlangs een paar te donkere foto's op m'n pc bekeken,die dan weer wel goed uitzagen op het lcd schermpje van m'n 300d!
    als ik dus dadelijk had gezien op m'n toestel dat de foto's te donker waren had ik ze dadelijk opnieuw kunnen maken,daarmee deze vraag!
    of heeft hier nog niemand problemen mee gehad?
    grts; M

Re: helderheid lcd schermpje?

hier geen problemen, hij staat zoals gekocht, niets aan gedaan.maar merk wel als je het schermpje een beetje draait dat het wel erg veranderd.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      hier geen problemen, hij staat zoals gekocht, niets aan gedaan.maar merk wel als je het schermpje een beetje draait dat het wel erg veranderd.
      grt,bouk.
      dit is idd zo,maar de helderheid kan je aanpassen omdat je anders in het zonlicht weinig of niets kan zien op het lcd schermpje.
      grts; M

Comment

Ik heb zelf een 300D gehad en ook ik had dat probleem. Ik heb dan ergens gelezen dat dat normaal is voor het schermpje van dat type camera en dat vele mensen het schermpje donkerder instellen om een realistischer beeld te krijgen van hun foto's.

Niets om je zorgen over te maken
        450D en wat prullen

Comment

Ik had juis hetzelfde probleem met de 10D, ook snel een pak donkerder gezet en 't 'probleem' is opgelost.
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oermens
            Canon 10D + Canon EF 35-70 F3.5-4.5 + Sigma 70-300 F4-5.6 II Apo Macro Super en dat alles samen voor €799!!!

da's een mooie prijs!

Comment

Working...
            X