Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw op forum met kodak dcs520

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuw op forum met kodak dcs520

Hallo,

Ik weet niet zeker of dit hier gepost mag worden, maar ik wil me even voorstellen en heb gelijk wat vraagjes.
    Ik begin nu met digitale fotografie en heb hier dus weinig ervaring mee, afgezien van wat vakantiefoto's met mijn dimage 5.

Ik heb nu een setje gebruikt materiaal aangeschaft:
    Kodak dcs-520 dslr
    Tamon 75-300mm
    Canon 50-70mm
    CFto pmcia adapter voor in de Kodak
    Wat CF geheugenkaartjes
    Fish-eye lens welke als voorzetlens werkt.
    Canon eos-850 slr

De canon en kodak zijn niet nieuw, maar van de kodak heb ik toch hoge verwachtingen, ondanks dat dit een oud beestje is. Wie is er op dit forum bekend met dat toestel? Zijn er ervaringen met het ingebouwd aa filter, zijn deze goed of liever verwijderen?

Enlaatste vraag, ik heb mijn dimage v erkocht en las de cf altijd via het toestel en een usb kabeltje uit, nu dit niet meer kan heb ik zowel een cf to pmcia kaart voor in de laptop als een externe lezer. Beide willen de cf niet lezen. Ik krijg bij de exteren lezer i/o fout en bij de pmcia lezer de fout dat de drivers niet geinstalleerd kunnen worden cf-ata____. dit gebeurt alleen bij de cf van de dimage met de oude foto's, iemand een idee? alles onder windows xp

Wat ga ik fotograferen? Alles!!!!!!!!!!!!

Nou ja, voornamelijk Porsche, vliegtuigen, en oude architectuur.
    Waarschijnlijk ook veel foto's van mijn hond.

Re: nieuw op forum met kodak dcs520

Hallo,

Aangezien deze topic rechtstreeks in verband staat met Camera's en hun accessoires. Daarom deze verplaatsing!

Mvg Sven michiels (moderator)

Comment

Working...
    X