Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raad gevraagd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Raad gevraagd

Hallo,

2 vragen:

1. Heeft iemand ervaring met volgende online shop: http://www.sdcard.be/Nederlands/Begin.htm ? Zeer goed prijzen en snel antwoord op vragen, maar sommige vragen willen ze bljkbaar niet echt beantwoorden (vroeg 2 maal naar leveringstijd en betalingsmogelijkheden, twee maal geen antwoord, wel op de andere vragen die in dezelfde mails stonden).

2. Ik zit met een canon 300D 18-55 en 100-400. Wil dus het gat tussen de 55 en de 100 oplossen. Niet voor onmiddellijk want studentbudget is nogal heel krap na de feestdagen en ik wil eerst nog een fototas en batery grip aanschaffen.
    Wat is de beste oplossing: iets zoeken in de aard van Sigma 55-200mm f4-5.6 DC AF lens die tussen de 150 en 200 euro kost, of de kitlens verkopen (hoeveel zou ik daarvoor krijgen?) en dan onmiddellijk het verlies van de 18-55 invullen door een Sigma 18-125mm f3.5-5.6 DC lens die toch wel rond de 250 euro draait. Ook verkoopt een van de leden op dit forum een Sigma 28-135 mm f3,8-5,6 Macro IF aspherical AF lens voor 150 euro.

Wat is de beste oplossing en waarom??
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Re: Raad gevraagd

Met sdcard zit je bij het forumlid Otto Knap. ( peter ). Zie sommige banners hier op het forum.

Ik heb al een paar maal iets gekocht bij hen en werd steeds vlug en correct geholpen.

Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

hello,

ben de laatste tijd ook op zoek naar goedkope online store voor aankoop van een nieuwe lens. Net zoals jij vond ik sccard.be op het internet en stelde ik ook een aantal vragen omtrent de lens, levertijd, etc. Heb zo'n vijfmaal moeten terugmailen vooraleer ik alle vragen beantwoord zag. Dus je bent niet de enige! Vooraleer ik bestel had ik dus ook graag geweten als die shop betrouwbaar is, iemand?
      EOS300D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 + EF 75-300mm f/4-5.6 III USM + Sandisk CF Ultra II 512Mb

Comment

terzelfdertijd gepost,

antwoord is dus ja, fijn ! Kan niet wachten om te bestellen.
        EOS300D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 + EF 75-300mm f/4-5.6 III USM + Sandisk CF Ultra II 512Mb

Comment

Ok, klinkt in orde, nu alleen nog graag een antwoord op mijn 2e vraag want dat is natuurlijk mijn grootste probleem, al is het niet echt dringend...
          Focaldesign

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faan
            Ok, klinkt in orde, nu alleen nog graag een antwoord op mijn 2e vraag want dat is natuurlijk mijn grootste probleem, al is het niet echt dringend...
            Er zijn wel wat megelijkheden om dat gat op te vullen .

Sigma AF 24-70/3.5-5.6 HF Asf. ø 62mm
            Sigma AF 28-105/2.8-4.0 Asf. Ø 72mm
            Sigma AF 28-135/3.8-5.6 Asf. IF MACRO
            Sigma AF 28-80/3.5-5.6 Asf. mini zoom Macro ø 55mm
            Sigma AF 55-200/4,0-5,6 DC

Tamron AF 28-105/4.0-5.6 IF ø 62mm
            Tamron AF 28-80/3.5-5.6 IF Asf. ø 58mm

Canon EF 28-105/4.0-5.6 USM ø 58mm
            Canon EF 28-105/4.0-5.6 ø 58mm
            Canon EF 28-90/4.0-5.6 DC ø 58mm
            Canon EF 55-200/4.5-5.6 USM II

Allemaal lenzen tussen de 100 en de 200€ maar of deze lenze kwalitatief iets zijn dat weet ik helaas ook niet .

Maar heb je de opvulling van dit gat eigenlijk wel nodig ?
            http://www.dullaert.net

Comment

Nog niet zeker of ik een opvulling zal nodig hebben, moet nog blijken. Is toch niet voor onmiddellijk, dus heb nog tijd om het te merken. En moest het dan toch blijken dat ik een nodig zou hebben, dan zou ik graag al wat zicht hebben op de zaak, vandaar reeds deze vraag. En het lijkt mij wel nogal een groot gat, tussen de 55 en de 100mm. Niet altijd, maar ik kan mij inbeelden dat ik soms niet de mogelijkheid zal hebben om achteruit of vooruit te stappen om dan toch aan het bereik van de lens te voldoen.
              Focaldesign

Comment

Reeds enige GOEDE ervaring met Sdcard. Steeds correctie en to the point antwoorden. Mogelijkheid tot afhalen is + Levertermijn was correct.
                Canon EOS 7D / Canon 28-80 + 75-300 / Sigma 17-35mm DG HSM 1:2,8-4 / Canon 100-400 L IS USM / /Canon 100 USM macro / Canon speedlite 580 EX II

Comment

Working...
                X