Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lensaankoop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lensaankoop

Ik begrijp niet goed waarom de Belgen nog in Nederland of Duitsland lenzen willen kopen, of ander foto materiaal, ik betaal bij Otto Knap (Belgische zaak) zeker niet meer, integendeel, en OOK goede service, ZEKER geen klachten over en de meeste lenzen zijn uit voorraad leverbaar !!
    Last edited by Wimpy; 14 januari 2005, 19:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
      Ik begrijp niet goed waarom de Belgen nog in Nederland of Duitsland lenzen willen kopen, of ander foto materiaal, ik betaal bij Otto Knap (Belgische zaak) zeker niet meer, integendeel, en OOK goede service, ZEKER geen klachten over en de meeste lenzen zijn uit voorraad leverbaar !!
      Website?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
        Website?

En steeds een hartelijke ontvangst door Peter (Otto) met goede uitleg, ook kan alles ter plaatse in Keerbergen getest worden
        Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
        Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

op de site van corné zie ik wel geen lenzen met pentaxvatting,

bvb bij Tamron 28-75 mm heb je alleen keuze uit canon en nikon vatting
          alhoewel die ook voor pentax bestaat

mvg etienne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door etienne
            op de site van corné zie ik wel geen lenzen met pentaxvatting,

bvb bij Tamron 28-75 mm heb je alleen keuze uit canon en nikon vatting
            alhoewel die ook voor pentax bestaat

mvg etienne
            , weet ik nog zo niet hoor, bij AC-Foto hebben ze die wel met Pentax fitting
            En moet je maar eens zien aan welke prijs die daar wordt aangeboden

Da's pas
            Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
            Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door domibal
              http://www.geheugenkaart.be/Nederlands/Begin.htm
              En steeds een hartelijke ontvangst door Peter (Otto) met goede uitleg, ook kan alles ter plaatse in Keerbergen getest worden
              Zijn ze natuurlijk verre van allemaal hé . Zo zie ik geen 400 f/4 DO IS of geen 500 f/4 IS.

Comment

Zijn ze natuurlijk verre van allemaal hé . Zo zie ik geen 400 f/4 DO IS of geen 500 f/4 IS.
                de 400 do ... staat er 4498 euro bij 'lenzen met beeldstabilisatie'

mvg etienne

Comment

Ik ben de lenzendag die Corné georganiseerd heeft nog niet vergeten. Vond ik een zéér mooi initiatief, en nu heb ik een veel beter beeld van de verschillende lenzen voor Nikon die op de markt zijn! Ik koop dus voortaan ook bij hem, behoudens dat hij zijn prijzen niet verhoogt natuurlijk

Frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door etienne
                    de 400 do ... staat er 4498 euro bij 'lenzen met beeldstabilisatie'

mvg etienne
                    Ok, gevonden

Comment

Working...
                    X