Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB-800 5de batterij-element

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SB-800 5de batterij-element

Ik heb trachten de extra module voor de 5de batterij te installeren doch het lukt me niet. Ik krijg het originele afsluitplaatje van de sb-800 niet verwijderd. In de handleiding staat dat je ze moet openmaken en iets verder dan 90 ° moet draaien (zo lijkt het me toch op de tekening). Als ik dit echter doe dan wringt dit en ik heb een beetje schrik dit af te breken.
    Heeft iemand hier ervaring mee zodanig dat ik geen brokken maak ?
    NIKON D70 | Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED Nikkor | Nikon 80-200/2.8 AF-S | Nikon 70-300/4,0-5,6 AF D ED Nikkor | Nikon 50mm 1.8D | Nikon SB-800

Re: SB-800 5de batterij-element

Ik weet dat het bij mij ook moeilijk ging.
    Heel voorzichtig zijn.
    Als je niet durft, vraag het dan aan je winkelier.

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Comment

doch klopt het dat je gewoon moet opendoen en verder blijven drukken tot het eruit komt?
      NIKON D70 | Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED Nikkor | Nikon 80-200/2.8 AF-S | Nikon 70-300/4,0-5,6 AF D ED Nikkor | Nikon 50mm 1.8D | Nikon SB-800

Comment

Heb het juist nog eens getest.
        Je opent het deksel tot het in een hoek van 90 graqden staat met de flash.
        Trek even aan het deksel zodat het er zover mogelijk uit zit.
        Dan draai je het deksel voorzichtig naar de achterkant (met display) en moet een pootje loskomen. dan kun je het er uit nemen.

Jo.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

Comment

Is gelukt nu
          Bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucley
            Ik heb trachten de extra module voor de 5de batterij te installeren doch het lukt me niet. Ik krijg het originele afsluitplaatje van de sb-800 niet verwijderd. In de handleiding staat dat je ze moet openmaken en iets verder dan 90 ° moet draaien (zo lijkt het me toch op de tekening). Als ik dit echter doe dan wringt dit en ik heb een beetje schrik dit af te breken.
            Heeft iemand hier ervaring mee zodanig dat ik geen brokken maak ?
            Je had er bij moeten zijn op de Algemene Vergadering. Daar hebben Berteldinck en ik ook serious zitten vloeken op dat plaatje.

45 graden omhoog en dan schuin naar rechts houden, bleek de truc te zijn. Maar 'k zou het geen 10 keer na elkaar doen...

seppuku.

Comment

ik weet dat we dara met de sd in gent ook aan kl**ten geweest hebben om diene daar af te krijgen, gewoon zoals seppu het al zei effe scheef houden en gewoon doen mijne is ner nu ook af , zonder te breken

Comment

Working...
              X