Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak of ander voor Canon 300D + toebehoren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rugzak of ander voor Canon 300D + toebehoren

Hallo,

heeft iemand voorstellen voor een degelijke maar niet dure rugzak of gewone fototas waarin het volgende moet kunnen worden opgeborgen:

Canon eos 300D (met battery grip, liefst gemonteerd, eventueel apart in zak)
    18-55 kitlens
    vivitar 100-400
    flits (moet nog een aanschafffen dus weet nog niet welke)
    Konica Minolta Dimage Z2

Alvast bedankt,
    Faan
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Re: Rugzak of ander voor Canon 300D + toebehoren

Hallo Faan,

Neem er in elk geval eentje op de groei. Onthoudt dat er steeds materiaal bijkomt...

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hoi Faan,

Heb je al gekeken bij Lowepro of Tamrac?? heb zelf een lowepro mini trekker en daar heb ik al m'n spulletjes in zitten.

Canon 550D/RS60-E3/Canon 70-300 DO IS/Canon 24-105 F4 IS/Sigma 150mm EX Macro/Sigma EF-500 DG ST

Comment

Hoi Faan,

Ik heb voor mijn D70 een Samsonite trekking gekocht. Een mini rugzak met plaats voor D70 met kitlens, 80-200 , flitser en toebehoren.
        Dmv verplaatsbare padded schotten is inhoud in te delen naar smaak.
        En vind rugzak makkelijker dan zo'n fototas met schouderriem.

Greetz

Bryan
        Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

Naar het schijnt is de tamrac 7 en/of 9 heel handig en groot genoeg

ikzelf heb de Lowepro Nature Trekker AWII maar ik denk dat die te groot zal zijn voor wat jij wilt
          Last edited by Hellcat; 10 januari 2005, 13:41.
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faan
            Hallo,

heeft iemand voorstellen voor een degelijke maar niet dure rugzak of gewone fototas waarin het volgende moet kunnen worden opgeborgen:

Canon eos 300D (met battery grip, liefst gemonteerd, eventueel apart in zak)
            18-55 kitlens
            vivitar 100-400
            flits (moet nog een aanschafffen dus weet nog niet welke)
            Konica Minolta Dimage Z2

Alvast bedankt,
            Faan
            Ik ga er nu ook eentje kopen, en ga opteren voor :
            Lowepro - Rover Plus AW Camera Backpack

Omdat er naast een ruime opbergruimte onderaan, er bovenaan nog knapzakruimte vrij is en er mogelijkheid is om nog een tripod te bevestigen....
            #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
            Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

Comment

Bedankt voor de vele reacties.
              Nog even meegeven dat ik vooral de 100-400mm zou gebruiken en dus liefst iets heb waar de body met die lens erop gemonteerd kan weggestoken worden.
              Bijkomende vraag, over welke prijsklasse hebben we het hier want ik heb totaal geen gedacht hoeveel zoiets kost.
              Die tamrac velocity 7 ziet er wel goed uit, maar kan alles daarin dat ik in de 1e post heb vermeld?
              Last edited by Faan; 10 januari 2005, 14:37.
              Focaldesign

Comment

Bedankt voor de vele reacties.
                Nog even meegeven dat ik vooral de 100-400mm zou gebruiken en dus liefst iets heb waar de body met die lens erop gemonteerd kan weggestoken worden.
                Bijkomende vraag, over welke prijsklasse hebben we het hier want ik heb totaal geen gedacht hoeveel zoiets kost.
                Die tamrac velocity 7 ziet er wel goed uit, maar kan alles daarin dat ik in de 1e post heb vermeld?
                In de Velocity 7 zul je waarschijnlijk niet je cam krijgen met de 100-400 erop, of het zal heel nipt zijn.
                Voor de Velocity 9 moet je rekenen op een €75 (vb hier http://www.foto-konijnenberg.nl/).
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Zou een Velocity 9 wel voldoende zijn voor 300D + vivitar 100-400? Op de foto van tarmac.com zie ik niet veel verschil tss de 7 en de 9, en veel uitleg staat er ook al niet bij...
                  Focaldesign

Comment

je moet hier maar eens een search doen. Ik meen mij te herinneren dat er toch behoorlijk wat in geraakt hoor
                    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Zal eens wat rondneuzen op het forum
                      Focaldesign

Comment

Of de tamrac expedition 5 bij mdcomputers 106euro
                        een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

Comment

Ja die ziet er ook goed uit, maar momenteel iets teveel geld . De aanschaf van de 300D + kitlens + 100-400 en bestelling van battery grip heeft mijn bescheiden studentenbudget geplunderd
                          Focaldesign

Comment

Ja die ziet er ook goed uit, maar momenteel iets teveel geld . De aanschaf van de 300D + kitlens + 100-400 en bestelling van battery grip heeft mijn bescheiden studentenbudget geplunderd :
                            (
                            Ik heb vorige week een Sony "Bagpack" Cybershot Rucksack besteld en zal eerstdaags worden geleverd ( zit met ongeduld te wachten )
                            Deze is toch vrij compact, doch gaat er jou vooropgesteld materiaal in.
                            Ik was ook al enige tijd op zoek naar een geschikt model tot dit modelletje in de koopjeskoek te koop stond http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=61527
                            Dat was natuurlijk direct verkocht en heb dan maar een nieuwe besteld bij foto 24 en misschien is dit ook een idee voor jou

Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                            Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Ja dat ziet er idd mooi uit, en zeker niet duur, en daar kan een 300D met battery grip en 100-400 lens in?
                              Focaldesign

Comment

Working...
                              X