Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak of ander voor Canon 300D + toebehoren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rugzak of ander voor Canon 300D + toebehoren

Oorspronkelijk geplaatst door Faan
    Ja dat ziet er idd mooi uit, en zeker niet duur, en daar kan een 300D met battery grip en 100-400 lens in?
    Wel, laat ons hopen dat die batterygrip erbij kan want die heb ik ook
    In ieder geval als je goed op de foto van Loesje's tas kijkt, zit er in het vak naast de cam met lens erop een 80-400 in, dus die 100-400 zit volgens ook mij wel goed. Daarnaast is er nog plaats voor enkele kleinere lenzen en/of flits.
    Ik heb dat zo eens visueel bestudeerd en denk wel dat ik er mijn signature in kwijtkan, tenminste dat hoop ik toch
    Ik zal het je weten te zeggen want ik verwacht de rugzak morgen, en die batterygrip............................i hope it.
    Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
    Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Laat iets weten als je het getest hebt
      Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
      Focaldesign

Comment

Hoi Faan,
        De rugzak is dus aangekomen en kon niet snel genoeg uit de doos
        En.....oef, ja hoor mijn hele signature kan er met mak en ordelijk in, al was het wel héél close voor de cam met batterygrip.
        Wanneer de tas openstaat komt de 300D met grip er wel iets bovenuit maar de tas kan nog vlot en probleemloos sluiten, dus wat mij betreft is het net dat wat ik zocht en wat ik er van verwacht had
        Vooraan is er ook nog een groot vak voor eventueel X drive of wat dan ook.
        Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
        Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Nice, en is hij lang genoeg om een 300d met gemonteerde vivitar 100-400 op te krijgen?
          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
          Focaldesign

Comment

Working...
          X