Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

werken met flash

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• werken met flash

Hallo,

Ik ben sinds een aantal maanden in het bezit van een canon 300D met kitlens en combineerd met een Sigma flash.
    Is het normaal dat de foto's die op 18mm genomen worden meestal onderbelicht zijn? Van de moment dat ik de lens verdraait naar +/- 28 zijn mijn foto's goed belicht. De Meeste foto's zijn genomen in de automatische modes.

Moet is bepaalde settings wijzigen op het toestel om met extern flash te werken?

Ik was vanplan om de kitlens te vervangen door een Sigma 18-125 maar vraag mij af of ik datzelfde probleem ook met deze lens ga voorhebben.

Re: werken met flash

Indien je flits over een groothoek converter beschikt, (dat is zo'n geribbeld plaatje in plastic) dat je voor je reflector dient te plaatsen om de groothoek te kunnen gebruiken doe je dit niet dan is de lichtverdeling onvoldoende en zal je donkere hoeken krijgen op je foto.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
    X