Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke is dé beste Canon of Sigma lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Er kan er maar eentje de beste zijn...

beste vaste brandpunt: hasselblad 110mm 2.0 F(E) (100mm 3.5 en 120mm macro komen dicht in de buurt)
    beste zoomlens: contax 70-210 3.5 vario-sonnar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erik Mansvelders
      En zo bezien scoren de 'simpele' Canon 28-135 en nog veel simpelere Sigma 28-300 ineens nog hoger dan de hierboven genoemde veel duurdere lenzen. Als ik terugkijk naar mijn 'beste' foto's zijn ze voornamelijk gemaakt met mijn niet-beste lenzen. Wat betekent de term 'beste lens' dan nog?
      Voilà
      Eind vd discussie en over naar iets interessants ?

Waar zitten de groethooklenzen?
      Alles wat ik hier lees is tele, tele en nog eens tele...
      Bang om aan iemand te vragen of je een foto van hen mag nemen?
      mijn fotosite

Comment

Allemaal goed en wel, maar de TS vroeg wel enkel om Canon of Sigma lenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaded
          Allemaal goed en wel, maar de TS vroeg wel enkel om Canon of Sigma lenzen.
          Had ie dat in de titel gezet, hij had minder mensen hun tijd verprutst.

Ik heb geen probleem met creatieve titels in de 'Showcase' of 'Beoordeel mijn foto' forums maar hier zouden veel threads aan duidelijkheid winnen als de titel goed aangaf waar het over ging.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens
            Had ie dat in de titel gezet, hij had minder mensen hun tijd verprutst.

Ik heb geen probleem met creatieve titels in de 'Showcase' of 'Beoordeel mijn foto' forums maar hier zouden veel threads aan duidelijkheid winnen als de titel goed aangaf waar het over ging.
            Wat is dat nu voor een reactie?
            Sinds wanneer is een titel de reden om een bericht goed of niet zo goed te lezen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaded
              Sinds wanneer is een titel de reden om een bericht goed of niet zo goed te lezen...
              Als de titel goed was geweest, had ik het artikel zelfs niet hoeven lezen
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens
                Als de titel goed was geweest, had ik het artikel zelfs niet hoeven lezen

zever in pakskes...
                https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

...kan zijn dat je dit zever vindt, maar zijn we nu echt gebaat met titels als

- Er kan er maar eentje de beste zijn...
                  - eruit of erin
                  - macro
                  - Informatie gewenst

.. waardoor je geen idee hebt waar het over gaat en tijd verspilt om erachter te komen dat het onderwerp je niet aanspreekt.

Enfin, mijn kommentaar heeft natuurlijk hetzelfde effect als de slecht gekozen titel: het doet niet ter zake

Terug naar de Canon lensjes aub

Comment

Re: Welke is dé beste Canon of Sigma lens

[MOD] Onduidelijke topictitel werd aangepast.

Willy
                    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Re: Welke is dé beste Canon of Sigma lens

En zo bezien scoren de 'simpele' Canon 28-135 en nog veel simpelere Sigma 28-300 ineens nog hoger dan de hierboven genoemde veel duurdere lenzen. Als ik terugkijk naar mijn 'beste' foto's zijn ze voornamelijk gemaakt met mijn niet-beste lenzen. Wat betekent de term 'beste lens' dan nog?
                      Dat is pas een realistische kijk op de zaken zie !!!
                      Ik heb een G5 en een 10D (nog niet zo lang), en als ik kijk naar mijn beste foto's zijn die allemaal gemaakt met mijn G5 ...

Erik
                      www.dedycker.be

Comment

Working...
                      X