www.zetty.be/ecuador <<== 2 weken ecuador ... tot 4800meter hoog ... tot diep in Jungle ... www.rclens.be <<== (laatste voetbalseizoen) ... naar mijn normen nog skone actiefoto's. dus het kan
Appelmooz : jij staat altijd langs de zijlijn in het stadion van Lens ofzo? gebruik je een flits bij de avondwedstrijden?
kan iemand mij vertellen hoe het met de lichtsterkheid van deze lens is gesteld? kan ik deze lens gebruiken als ik bijvoorbeeld actiefoto's wil maken bij avondwedstrijden die bij kunstlicht worden gespeeld?
Bij 50mm zal het maximale diafragma wel rond f4 zitten. Dat betekent dat de lens iets meer dan 2 stops minder licht doorlaat dan een 50mm 1.8. Dus de sluitertijd wordt 2x2=4 maal langer.
300mm bij f6.3 betekent ofwel fotograferen bij veel licht, ofwel een statief gebruiken. Niet optimaal voor actiefotos bij weinig licht, dus.
Appelmooz : jij staat altijd langs de zijlijn in het stadion van Lens ofzo? gebruik je een flits bij de avondwedstrijden?
ik sta daar aan de zijlijn achter nen hoop hekkens ... dus met lens en toestel tussen de mensen en door hoop hekkens proberend foto's te nemen.
Zonder flits, want dat heeft toch niet veel zin denk ik.
ik sta daar aan de zijlijn achter nen hoop hekkens ... dus met lens en toestel tussen de mensen en door hoop hekkens proberend foto's te nemen.
Zonder flits, want dat heeft toch niet veel zin denk ik.
wow dan behaal je toch heel knappe resultaten met je tamron!!! dan moet ik dat ook kunnen in 4de klasse normaal.
Comment