Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manfrotto 190 DB Minipro = goeie koop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Manfrotto 190 DB Minipro = goeie koop?

Hallo,

Ben op zoek naar een statief voor m'n D70kit.Toen ik vandaag in Fnac Gent liep is mijn oog gevallen op de Manfrotto 190 DB Minipro + 141RC Balhoofd.

Ik vond dat die manfrotto ongelooflijk stabiel was ivgl met de andere Velbon en Kiss statieven die er stonden.

Mijn vraag: De prijs voor de tripod+balhoofd: €135 => Kan ik dit in O-Vlaanderen ergens goedkoper krijgen? Of bestaan er goedkopere statieven van hetzelfde "kaliber"?

Greetz, Maarten
    Last edited by Maarten_M; 4 januari 2005, 21:12.
    [Maarten Muller] [mullermaarten@hotmail.com] [Nikon D70 - 50mm 1.8 - 18-70mm DX -SB800]

Re: Manfrotto 190 DB Minipro

Ben ook op zoek naar een statief. Dat het een Manfrotto wordt staat vast. Ben er alleen nog niet uit welke type.

Kleine opmerking: 141 RC is geen "balhoofd" maar een pan-head systeem.

Je vindt op de manfrotto-website geschikte balhoofden. Indien je het statief niet wil gebruiken voor een video-camera denk ik dat je beter een balhoofd gebruikt.
    Olympus OMD E5 + Pana 14 2.5 + Pana Leica 25 1.4 + Oly 45 1.8 + Oly 14-150 + Manfrotto 719B + Canon Selphy + Colorvision Spyder 2

Comment

Re: Manfrotto 190 DB Minipro = goeie koop?

Hoi,

Ik heb sinds kort ook een manfrotto statief. In de winkel waar ik deze gekocht heb, heeft de verkoper de 190 DB met een head ( weet niet of het de 141RC was) laten zien. Deze kostte daar 169 euro. Stond veel stabieler dan een eveneens opgestelde vangard statief
      Dus 135 euro is denk ik een goede prijs ( Bij AC-foto kost de statief alleen al 120 euro en de kop nog eens 60 euro).

Greetz

Bryan
      Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

Working...
      X