Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijverbruik Minolta Dimage7

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterijverbruik Minolta Dimage7

    Aan de Dimage 7 gebruikers...hoe zit het met het batterijverbruik ? De verhalen daarover zijn niet goed, is dat ook zo ? En helpt de 'upgrade' daar iets aan ? Uiteraard met herlaadbare hé.
    Met dank.
    ('t is omdat ik twijfel tussen de D7 (goedkoper te krijgen) en de Fuji S602)

    Peter
    Kodak DC 4800
    www.pbase.com/peterwarson/root

    <font size="1" color="darkgray">Edited by - Peter1 on 16 August 2002 20:56:15</font>
    Peter

    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
    http://www.photoblog.be/peterwarson

  • #2
    ALs je in de search even zoekt zul je zien dat er al meer topics over zijn geweest. De Dimage 7 is geen zuinige camera maar met een paar setjes 1800 mah batterijen schijnt het batterijverbruik reuze mee te vallen. De upgrade verminderd niet het batterijverbuik, wel wordt de autofocus enz sneller waardoor ze korter hoeven te werken en er dus minder stroom wordt verbruikt, het zal dus wel iets schelen in stroomverbruik.

    <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

    Edited by - Johnny on 18 August 2002 10:31:50
    <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

    Comment


    • #3
      <font size=5></font id=size5>Met GP1800 batterijen ongeveer een 100 à 150 foto's met één setje.
      Ik heb er vier en ben nog maar één keer aan het vierde begonnen omdat ik het eerste was vergeten te laden.
      Ik zou durven zeggen dat met het batterij verbruik best valt te leven.

      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Laat je keuze tussen de twee camera's alsjeblieft niet afhangen van het vermeende batterijverbruik van de 7 !

        Hij verbruikt idd misschen een ietsje meer maar wat kost nu een extra setje Nimh's ? 13-14 euro... ? Ik heb 3 setjes en kom RUIM toe op een héééél drukke fotodag.

        greetz,
        Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

        Comment

        Working...
        X