Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera geschikt voor te filmen in de sneeuw

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera geschikt voor te filmen in de sneeuw

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een camera die vooral gebruikt gaat worden voor opnames in de sneeuw. Iemand vertelde me dat ik best een 3 CCD camera zou kopen dan, maar zoveel budget had ik niet in gedachte :S
    Is een 2 CCD camera hier ook geschikt voor?
    De camera die ik in gedachte had is een Sony DCR-TRV60 .
    Speelt het aantal CCD's CCD's een rol of is het enkel de lichtgevoeligheid die belangrijk is?


    Dank u

    edit:
    Het is voor hobby opnamen, dus niet professioneel, maar de opnamen moeten er toch wel deftig uitzien natuurlijk.

  • #2
    Re: Camera geschikt voor te filmen in de sneeuw

    Volgens mij bestaan er geen 2 ccd app.
    Enkel één CCD of 3CCD's (voor elke hoofdkleur één dan)...wat is je budget exact ?
    Als je véél in sneeuw gaat filmen zeker enkele goede filters aanschaffen !
    Je zou er trouwens stom van staan hoe sterk de prijzen van die cam's gezakt zijn en de kwaliteit gestegen zijn !
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: Camera geschikt voor te filmen in de sneeuw

      Mijn budget is max 800 €.
      Ivm met die filters, zijn die specifiek per camera model?

      Comment


      • #4
        Re: Camera geschikt voor te filmen in de sneeuw

        Als het budget het niet deed had ik je zeker de Canon XL-2 aangeraden (3x 1/3'' 800.000 pixel CCD's) Daar zijn ondertussen al veel reportages mee gemaakt die gewoon gebroadcast worden en 28 days later is er mee opgenomen

        Comment


        • #5
          Re: Camera geschikt voor te filmen in de sneeuw

          ik denk niet dat dit een geschikte camera is voor hobby opnamen + voor het budget dat ik voorgesteld had.

          Is het trouwens beter voor in de sneeuw te filmen om een camera met hoge of lage lichtgevoeligheid te kopen?

          Comment

          Working...
          X