Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet en pen voor PS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tablet en pen voor PS

Is het mogelijk om naast het wacom tablet ook een lazer muis van logitech te gebruiken of gaan die twee elkaar storen.

De muis heb ik pas kort geleden aangeschaft, en ik wil er toch nog zo'n tablet naast gaan gebruiken, als het kan natuurlijk.
    Of ben ik genoodzaakt om de meegeleverde muis te gebruiken .
    Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Omega
      Is het mogelijk om naast het wacom tablet ook een lazer muis van logitech te gebruiken of gaan die twee elkaar storen.
      Ik heb een draadloos keyboard/muis van Logitech (RF draadloos) en een Wacom Intuos 2 met pen en muis. De 2 muizen en de pen werken perfect samen.

Ik heb wel na de aankoop enkele weken gezocht naar een vrij vervelend probleem met mijn pc in combinatie met het tablet. Het was namelijk zo dat wanneer de pc in power save mode ging ook de de usb poort waar de Wacom op aangesloten was in power save mode ging. Het Wacom tablet kon daar niet goed mee overweg. Toen ik uiteindelijk de oorzaak gevonden had en in de hardware settings van de usb poort de nodige aanpassingen gedaan had was het probleem opgelost.
      DigiCam

Comment

Bestaat er zo ook een draadloos systeem voor tablet en pen met dan zo'n ontvangertje ?

Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
        X