Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overstap naar digitaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Overstap naar digitaal

Je kan ook een gewoon toestel (bvb Nikon cp 8400 of zelfs een tweedehands cp 5700) kopen met een fish-eye convertor erbij.... Dan ben je zeker dat je de ganse kamer op je foto hebt (hoek van 180°).
    mvg
    Bert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb
      (hoek van 180°).
      Diagonale hoek van 180° hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door richard74
        Tja...zoals ik al in m'n eerste post zei zit de Canon eos300d wel aan de bovenkant van m'n budget....momenteel kost deze camera hier ongeveer 750-800 euro (met 18-55 lens). Dat soort bedragen kan en wil ik niet neerleggen om er voorlopige even mee gered te zijn en vervolgens naar wat beters uit te kijken. Moet wel leuk blijven hé?
        Ben echt een leek op het gebied van fotografie, en verwacht niet dat ik er opeens mijn hobbie van zal maken.
        En het hoeft van mij ook helemaal niet de Canon te zijn, maar noemde deze alleen maar op als één van de mogenlijke kandidaten
        Okay dan had ik het verkeerd begrepen. Je zou ook op http://www.marktplaats.nl kunnen kijken. Daar staan 2de hands camera's voor vaak veel minder dan de winkelprijs (en vaak nog nieuw of een paar maanden oud).

Comment

Working...
        X