Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iriver H320 compatibel met Canon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iriver H320 compatibel met Canon?

Weet iemand of dit toestel compatibel is met mijn Canon G3?

IRIVER MP3 speler 20 GB H320

D'er zijn geruchten dat deze speler de toestellen van Canon niet zou ondersteunen. Heeft het toestel een cf-card sleuf? Misschien kan ik dan via cf mijn foto's uploaden naar het toestel?
    Is er iemand die dit toestel gebruikt?

Greetz, elo

Re: Iriver H320 compatibel met Canon?

De H320 heeft geen CF sleuf, maar de Archos Gmini 400 wel, gebruik hem zelf, zeer tevreden van, foto's opladen gaat zeer snel.

Mvg
    http://www.photofolio.be
    EOS 350D | 18-50 f/2.8 EX DG | 30 f/1.4 EX | EF 50 f/1.4 | EF 100 f/2 | Speedlite 430EX

Comment

Is er niemand die de H320 gebruikt sowieso?

greetz, elo

Comment

De IRiver H320/H340 kan rechtstreeks met een fototoestel verbonden worden via het kabeltje dat meegeleverd is met de camera (USB), maar de camera mag geen extra software nodig hebben.
        Canon heeft extra software nodig, daarom dat dit niet werkt (de canon die ik heb toch). Als ik mijn camera (pro1 canon) voor de eerste keer op een pc aansluit dan komt hij de cd vragen voor een extra driver. En dat kan bij de iriver dus niet.
        Mijn oude olympus bv. had dat niet nodig. Dat werd gewoon een extra harde schijf.

Je kan wel extra een kabeltje met CF-sleufje erbij kopen om zo het CF kaartje te lezen. Kost een paar 10-tal euro.
        Groetjes,
        Arvid

Reis- en fotowebsite

Comment

Bedankt voor jullie reply.
          @ Amest: Kan elke cf-reader gebruikt worden?

elo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elo
            Bedankt voor jullie reply.
            @ Amest: Kan elke cf-reader gebruikt worden?

elo
            Dat weet ik niet zeker. Ik veronderstel van wel als er geen extra software nodig is net zoals met de camera's.

Heb het toestel niet, maar heb er wel naar gekeken omdat ik graag ene juke-box wilde die tegelijk dienst kan doen als opslagruimte op reis.
            Groetjes,
            Arvid

Reis- en fotowebsite

Comment

Working...
            X