Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dillema: welke canon 300d kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dillema: welke canon 300d kopen

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
    Voor mezelf zou een doorslaggevende factor de tweedehandswaarde zijn.

Een 300D lijkt me eenvoudiger door te verkopen dan een Rebel.

Ik kan me niet voorstellen dat USM op deze lens een echt voordeel zou opleveren.

Jan.
    Denk je dat? Eens de garantieperiode voorbij is, is er geen enkel verschil tss de toestellen buiten het plaatje. En verkopen voor die tijd is uitgesloten, ben niet zo'n hopper naar nieuwe dingen (lees: heb daar geen geld voor )

Comment

Het kan toch snel gaan, gisteren voormiddag twijfelen welke versie ik zou nemen. heb op de middag besteld, en nu is de batterij al aan't opladen.

Dikke voor otto zijne winkel
      Last edited by johanvc; 17 december 2004, 16:47.

Comment

En welke heb je gekozen?

Heb vandaag ook een 300D gekocht
        Schitterend apparaatje moet ik toch wel zeggen helaas jammer van het slechte weer vandaag
        Canon 300D
        Canon 18-55mm
        Canon 70-300mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aikon
          En welke heb je gekozen?

Heb vandaag ook een 300D gekocht
          Schitterend apparaatje moet ik toch wel zeggen helaas jammer van het slechte weer vandaag
          Ben uiteindelijk voor de USM versie gegaan.
          Waarom: Was de enige die op voorraad was, de prijs was toch hetzelfde, en dus maar eieren voor mijn geld gekozen met de zekerheid dat ik in't kerstverlof volle bak aan de slag kan. De usm lens is mss vlg sommige niet beter, maar als ze niet meer kost, is het mss wel een argument als ik de lens ooit van de hand doe dat het USM is...

Eerste indruk, kei goed. Kan eindelijk terug eens ne foto nemen van mijn dochter binnenshuis, zonder dat ze al buiten beeld verdwenen is. De autofocus is vlg hetgene ik gewoon ben supper snel. Het zoveel besproken plastiek gevoel van de 300D heb ik dus totaal niet, komt het door de zwarte body of omdat ik niet van de high-end kom en niet veel gewoon ben, maar bij mij voelt hij gewoon goed. En samen met de batterygrip is hij supper.

Verder kan nu de zware leertocht gaan beginnen, en zal ik hier nog veel mensen gaan lastig vallen waarschijnlijk. Hopelijk kan ik die hulp terugbetalen met mooie foto's te posten.

Tot gauw
          johan

Comment

Ben ook wel erg tevreden, men eerste foto is reeds te bewonderen op 'Beoordeel mijn foto'. Heb dus nog eventjes te gaan...

Ik heb wel de grijze versie, had misschien ook wel liever de zwarte gehad
            Maar van plastiek? hallo? niets te merken hoor Stevig is ie
            Canon 300D
            Canon 18-55mm
            Canon 70-300mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aikon
              Maar van plastiek? hallo? niets te merken hoor Stevig is ie
              Todat je de 10d hebt vastgehad

Comment

De Canon service is werkelijk fantastisch. De cash-back van 100.- Euro welke we direct met Canon hebben afgerekend en in de prijs hebben ingecalculeerd werkt werkelijk fantastisch. Enkele kopers hebben ook maar de formulier voor de Cash-back bij Canon ingevuld en kregen ook nog eens 100.- Euro terug gestort op hun rekening.

En de occassies welke met factuur zijn verkocht daar heeft één klant ook al 100,- Euro van Canon op zijn bankrekening gekregen

Dat is pas service van Canon.

met onderstaande link kunt u het geld claimen.

Last edited by Otto Knap; 18 december 2004, 13:55.
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                  De Canon service is werkelijk fantastisch. De cash-back van 100.- Euro welke we direct met Canon hebben afgerekend en in de prijs hebben ingecalculeerd werkt werkelijk fantastisch. Enkele kopers hebben ook maar de formulier voor de Cash-back bij Canon ingevuld en kregen ook nog eens 100.- Euro terug gestort op hun rekening.

En de occassies welke met factuur zijn verkocht daar heeft één klant ook al 100,- Euro van Canon op zijn bankrekening gekregen

Dat is pas service van Canon.

met onderstaande link kunt u het geld claimen.

http://canon.onlinerebates.com/howtoclaim.aspx
                  Hmm, thnx's for the tip. Moet ik ook eens proberen.

Comment

Working...
                  X