Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xs drive pro 40Gb batterij wisselen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Xs drive pro 40Gb batterij wisselen ?

Om de batterij van een Xs drive pro 40Gb te wisselen moet volgens de advertentie de behuizing geopend worden. Kan dit gemakkellijk "on the field" gedaan worden of is hier gereedschap voor nodig (schroevendraaiers of nog meer ?). Hoeveel CF kaartjes van 1 of 2 Gb kan men met 1 batterijlading inladen ?

Re: Xs drive pro 40Gb batterij wisselen ?

Alle xdrives kunnen van een nieuwe accu voorzien worden. Het is echter, naar mijn bescheiden mening, niet de bedoeling dit te zien als een soort van verwisselbare accu, maar puur als een mogelijkheid de accu te vervangen als ze stuk is.

Ik heb zelf 2 xdrives en in beide modellen is het niet echt makkelijk om de accu te vervangen. Het openen van het laatste model gaat wat makkelijker dan van het eerste model, maar om bij de accu te komen moet ook de HD uitgenomen worden.

Een volle 1Gb kaart copieer je in ongeveer 15min.
    In every colour there's the light
    In every stone sleeps a crystal
    Remember the Shaman, when he used to say:
    "Man is the dream of the dolphin"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dolphin
      Een volle 1Gb kaart copieer je in ongeveer 15min.
      Enig idee hoeveel 1Gb kaartjes je met 1 batterijlading kan copieëren?

Op de computerbeurs gisteren in Mechelen werden de 40Gb X-drives verkocht aan 140€. (inclusief 220V en 12V lader). De verkoper beweerde dat je 4 kaartjes van 2 Gb kan copieeren met 1 batterijlading. Misschien wat te optimistisch want dat zou dan in verhouding 2 uur duren.

Comment

reëel hoor denk ik, althans is dat toch wat theoretisch veelal wordt opgegeven. uit ondervinding kan ik niet spreken, maar de theorie zal er toch niet ver naast zitten hoor.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
        X