Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MP3 speler als foto opslag bij Aldi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: MP3 speler als foto opslag bij Aldi

    jammer dat je het andere forum te laat hebt gezien, het had je op een beter been kunnen zetten.nu ja, u doet wat u wilt! en ik heb niets tegen aldi, wel tegen mensen die jammerlijk geld weggooien (hier het geval een beetje(veel)).

    wat die image tanks met display betreft: daar praat ik niet over mee, onnodige discussie, of je moest bij Picanol een bijbaantje hebben!

    wat betreft ander forum: dat had hier moeten staan, inderdaad. misschien dat een mod dat beter had verplaatst, u had er mee geholpen kunnen zijn!!!

    MODS, tip!!!

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #17
      Re: MP3 speler als foto opslag bij Aldi

      wow , die epson ziet er bangelijk uit

      i think i want it ...

      Comment


      • #18
        Re: MP3 speler als foto opslag bij Aldi

        Het is me dan toch gelukt om een geschikte driver te installeren voor de Aldipod en hij werkt perfect. Heel tof ding om mee te werken maar ik vroeg mij toch een ding af: 'waar haal ik een nieuwe batterij als de deze de geest geeft?' of is het dezelfde als van een iPOD?
        Ik heb zo de indruk dat de batterij niet lang mee gaat = snel terug opladen. En dat zint me niet echt.

        Mvg,

        SaNdMaN

        Comment


        • #19
          Re: MP3 speler als foto opslag bij Aldi

          Heb hier nu ook zo'n toestelletje liggen van den aldi. Inderdaad, na aansluiting met mijn D70 zie ik wel de bestanden op de display van de mp3-speler verschijnen, maar hoe copieer ik ze naar het het toestel
          Kan het niet vinden hoe je het moet doen maar het zal wel aan mij liggen zeker
          Last edited by pascali70; 18 december 2004, 20:14.
          Groeten,
          Pascal.

          Nikon D70, eerste kodakske en ben er zeer content van.

          Comment

          Working...
          X