Ik heb twee weken geleden een Canon 20D gekocht, nu blijkt er een probleem in te zitten met de sluiting tussen de lens en de camera (al 2 keer meegemaakt dat de vergrendeling loslaat).
Een week geleden contact gehad met de helpdesk van Canon en die zei dat ik hiervoor een nieuwe krijg.
Nu kreeg ik via de verkoper te horen, waar ik mijn camera heb gekocht, dat het hoofdkantoor van Canon een heel andere mening heeft.
Zij willen wel eerst zien of het niet eventueel te repareren is.
Gezien ik dit probleem al binnen 8 werkdagen heb aangemeld bij Canon, norm van Canon om in aanmerking te komen voor een nieuwe camera, en ik
het stukje van Lucky heb gelezen (nummer 26)
vraag ik mij af of ik het wel moet accepteren als ze de gerepareerde camera terugsturen.
Een week geleden contact gehad met de helpdesk van Canon en die zei dat ik hiervoor een nieuwe krijg.
Nu kreeg ik via de verkoper te horen, waar ik mijn camera heb gekocht, dat het hoofdkantoor van Canon een heel andere mening heeft.
Zij willen wel eerst zien of het niet eventueel te repareren is.
Gezien ik dit probleem al binnen 8 werkdagen heb aangemeld bij Canon, norm van Canon om in aanmerking te komen voor een nieuwe camera, en ik
het stukje van Lucky heb gelezen (nummer 26)
vraag ik mij af of ik het wel moet accepteren als ze de gerepareerde camera terugsturen.
Comment