Ik pieker nog steeds over welke digitale camera ik mij nu in godsnaam moet aanschaffen.
Mijn hart zegt: D70, want ik heb al 3 lenzen en anders is die investering verloren en da maakt schoon foto's.
Mijn geweten (mijn vrouw) zegt: koop toch zo geen groot ding, dan laat ge dat weer thuis als we op stap gaan met de kinderen.
En inderdaad, sleuren met een tas met een F- of D70, 2 lenzen en een flits is nu eenmaal niet prettig.
Juist om die reden twijfel ik nog:
D70
of
Powershot Pro1, Dimage A200, 8800, FZ20, ...
Mijn vraag is nu: waar is er ergens een winkel waar ik al deze toestellen eens kan gaan proberen?
Een D70 heb ik al eens gehanteerd van een vriend van mij, maar de andere toestellen zijn me totaal vreemd.
Kom niet af met de Fnac, want daar zijn ze alles behalve behulpzaam
Merci voor de hulp in deze moeilijke tijden van keuzestress
Johan
Mijn hart zegt: D70, want ik heb al 3 lenzen en anders is die investering verloren en da maakt schoon foto's.
Mijn geweten (mijn vrouw) zegt: koop toch zo geen groot ding, dan laat ge dat weer thuis als we op stap gaan met de kinderen.
En inderdaad, sleuren met een tas met een F- of D70, 2 lenzen en een flits is nu eenmaal niet prettig.
Juist om die reden twijfel ik nog:
D70
of
Powershot Pro1, Dimage A200, 8800, FZ20, ...
Mijn vraag is nu: waar is er ergens een winkel waar ik al deze toestellen eens kan gaan proberen?
Een D70 heb ik al eens gehanteerd van een vriend van mij, maar de andere toestellen zijn me totaal vreemd.
Kom niet af met de Fnac, want daar zijn ze alles behalve behulpzaam
Merci voor de hulp in deze moeilijke tijden van keuzestress
Johan
Comment